Siz: Ege yaa nerde kaldınEge Kankim: sabır kızım yahu annemle babamlaydım
Ege Kankim: onları teyzemlere bırakıcam sonra gelicem dedim yaa
Ege Kankim: az dayan hasretime geliyorum
Siz: sen çok komiksin ha
Siz: hızlı gel anlatacağım şeyler var çookkk acil
Siz: çabbuk
Birkaç saniye geçmeden kapı çaldı.
Bu kadar da hızlı olacağını düşünmemiştim diye söylene söylene kapıyı açtım.Deniz. Karşımda koskocaman gövdesiyle Deniz vardı. Hemen arkamdan annem de kapıya geldi.
"Kızım kim diye soruyorum niye cevap vermiyorsun? ""Aaa hoşgeldin Denizcim. Bir şey mi oldu evladım. "
"Hoşbulduk Gül teyzecim. Kusura bakmayın rahatsız ediyorum gece gece ama annem mahlep istedi de marketler kapanmıştır şimdi. Siz de var mı acaba? "
"Var oğlum var bekle sen ben getiriyorum. "
Annem içeri girer girmez Deniz bana göz kırpıp "Naber, özledin mi beni? " dedi.
Gülümseyip "Çoook, anlatamam ama. O kadar özledim ki seni komşumun oğlu, sanki sabah saatlerce benimle değilmişsin gibi. " diyip gözlerimi devirdim."Biliyorum biliyorum. O yüzden geldim zaten. Hasretimden yataklara düşmüşsündür dedim. Doğru demişim." Baştan aşağı süzdü beni. Dağınık topuzumdan elimdeki latteme, hava çok soğuk olmasa bile giyindiğim koca panduflarıma kadar beni inceledi.
Sonra da ekledi " Bu halin de ayrı bir güzel oluyormuş... ".Utanmıştım. Yüzümü çevirdiğim an elimdeki koca bardağı kafasına dikti. Salak dilini yakmıştı. 3.kahvemi yeni yapmıştım daha..." Ne yapıyosun? "diye tısladım ona. Koca fincanımı elime tutuşturup yanağımdan makas aldı. O sırada annem de gelmişti.
" Oğlum kusura bakma mutfak biraz dağınık diye bulamadım hemen. Beklettim seni. " dedi. Oğlum mu hshahhahs
Denizle şu an çok yakın duruyorduk ve çekilme zahmetinde bulunmamıştık yine.Sadece benim duyabileceğim bir şekilde " Keşke biraz daha bekletseydiniz Gül teyzem yaa" diye fısıldadığında yüzümü ona çevirip gözlerimi kocaman açmıştım yine.
Bu çocuğun benle alıp veremediği neydi böyle? Kalbimi mi durdurmak istiyordu!?Annem ne fısıldadığını anlamamıştı normal olarak. "Efendim oğlum? " diye sordu.
"Çok teşekkür ederim bekletmediniz Gül teyzem dedim. İyi geceler size. "
"İyi geceler evladım annene de çok selam söyle. "Bunlar tanışıyor muydu ki?
Ben annemin hiç onlara gidip geldiğini görmemiştim. Normal, çünkü evde durmuyordum. Demek ki son zamanlarda ilerletmişler işleri. Yoksa diğer iki komşumuzu da tanıyordum. Hepsi çok iyi insanlardı.Tam kapıyı kapatıp içeri geçecekken fincanımı bırakmamla bir daha kapı çaldı. Yine noldu acaba diye kapıyı açtığım an Ege üstüme atladı. Bir sürü papatya vardı elinde. "Dünyanın ennn güzel kardeşine en güzel çiçekleri getirdim. " diyip yanaklarımı sıktı.
Kocaman valiz getirmişti. Herhalde gitmeye niyeti yoktu hahshs bana uyar."Hoş geldin zahmet edip geldin. " derken yanaklarımı halen bırakmamıştı. Annem kurtardı beni onun elinden.
"Ouyyyy oğluşum gelmiş hoş gelmiş sefalar getirmiş. " diye karşılama töreni düzenledi resmen şu çocuğa ya.
Tamam çocuğu gibi görmesi normaldi çünkü annelerimiz arkadaş hatta arkadaştan öte kardeş gibi olduğu için benle Ege kundaktan beri beraberiz. Tabii ki ben onun ablasıyım😌
5 ay farkla... Yine de kıskandım bananesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMARİS | YARI TEXTİNG
Genç Kurgu0551*******: Gökyüzüne bak Milena'm, dolunayın seni bekliyor. Hayat her zaman sizden yana olmayabilir. Ama bunca zaman üzmüşse sizi, bundan sonra da sevindirebilir. Ve bu bazen bir kişiyle, bir aileyle ya da en masumundan bir mesajla bile olabilir...