ŞARKI BENDEN SANA GELSİN yasiyozbuhayati1 💞💞💞💞💞💞💞
BÖLÜM SİLİNDİĞİ İÇİN BAŞTAN YAZMAK ZORUNDA KALDIM. BEĞENİN, YORUM YAPIN, KENDİNİZE İYİ BAKIN...
0551******* "Komşumun oğlusu" olarak kaydedildi
Eski mesajlarımızı okudum. Ne kadar da Denizmiş aslında. Mesajlarındaki zarifliğine tekrar düştüm🫠
Defne sağımda Ege solumda zorla eski mesajları birlikte okumaya ikna edilmiştim. (Kahvaltıyı hazırlamaları şartıyla😌)
Siz: günaydınnnnnn sevgilim
Komşumun oğlusu: günaydınnnnnn bebeğim
Komşumun oğlusu: beni çok özlemişsin galiba geliyorum hemen
Siz: özledim ve gel kahvaltıya davetlisin ben hazırladım(!)💪
Saniyeler içerisinde kapı çaldı. Ege açmak için koştu. Deli bu çocuk. "Ben açacam tabii ki. " dedim yalandan öfkeli bakışlarla.
Bağırmaya başladı "İmdat adam öldürüyorlar imdaatttt. Enişte demem ben ona. Onun yüzünden beni kalbimden yaraladılar. " Defne onu susturup içeri çekti. Deniz hâlâ kapıyı çalıyordu.
"Geldim, geldim. Az sabır yahu. " diyip kapıyı açtım. "Günay-" beni kucağına alıp oyuncak gibi etrafında döndürdü. "Çok özledim kızım seni. " az önce Ege'nin bağırışlarından sonra bizi baş başa sanıyor olamazdı değil mi???
Yanağından öpüp inmeye çalıştım. Zorla bıraktı beni. Öpücükleriyle boğulmuştum resmen. Ege ciddi ciddi kaşlarını çatmış Deniz'e bakıyordu. Ne zaman böyle yapsa ortalığın içinden geçerdi.
"Yazıklar olsun... Ben sevgili olsunlar diye saçımı süpürge edeyim, onlar beni istemesinler. " anam bile bu kadar gurur yapmazdı herhalde.
"Na yaptın lan senin sayende mi Deniz'imle tanıştım haa? " kaslarını gösterip "Tabii kızım ne sandın, ben Deniz denen velede yardımcı olmasam o seni nerden tanıyabilirdi ki hıığ. "
Yok artık a..."Ne diyor bu çocuk Deniz? Duyduklarım doğru mu? Siz ikiniz bir olup beni aldattınız mı gerçekten??? " ben hariç hepsi gülmeye başlamıştı. Ben ise ciddi bi şey soruyordum burda. Tabii kim niye taksın değil mi???
"Ege Beyler eski sınıf arkadaşım olurdular. Sağ olsun çok yardımcı oldu kendisi. Ege Yardımsever... Ben de birtanecik kankin olduğunu öğrenince minik bi destek almış olabilirim. Azıcık ama. " minik bir tribi hak etmişlerdi.
Ege yaa Ege... Bizim Ege? Nasıl saklayabilmişti bunca zaman???
Helal valla"Yaa geçen geldiğinde tam tanışamadık Deniz eniştecim. Beni düzgün tanıtacak bir Ege olmadığı için de ben kendimi tanıtayım. Defne ben. Milena'nın 12 yıllık birtanecik kankisiyim. Aynı zamanda da gönül bekçisiyim ben onun, kimsenin kalbini kırmasına müsade etmem yaniii. " Allah'ım... Kıza bak kendini tanıtırken bile araya tehdit koyuyor, bi şekilde beni savunuyor yaaa. Deniz'den sıyrılıp Defne'min boynuna atladım. "Gönül bekçisiymiş bir yaşıma daha girdim. " diyip kıkırdadım. Deniz'in gözlerine baka baka beni öpüyordu. Bu kız harbi delirmiş.
Hangi biri akıllı kii zaten???(benim çetem iştee✨)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMARİS | YARI TEXTİNG
Teen Fiction0551*******: Gökyüzüne bak Milena'm, dolunayın seni bekliyor. Hayat her zaman sizden yana olmayabilir. Ama bunca zaman üzmüşse sizi, bundan sonra da sevindirebilir. Ve bu bazen bir kişiyle, bir aileyle ya da en masumundan bir mesajla bile olabilir...