Rosalie szemszöge
Mivel nem tudtam más csinálni így döglöttem a kanapén. Szó szerint. Filmet néztem, vagy zenét hallgattam és unatkoztam. Volt, hogy a barátaimmal játszottam, de ennyi. Még éjszaka is ki jártam, mivel tudtam senki nincs itt. De ijesztő ilyenkor az üres folyosó. Másnap mentett meg Pepper.
- Dolgunk van. Indulás.
- Elmehetek? Komolyan?
- Tony nem tudja, de muszáj jönnöd.
Ez az! Tegnapelőtt délután mentek el. Még tegnap tetszett a henyélés, de ma már untam. Amikor a pálya felé fordultunk, értetlenül néztem Pepper-re.
- Minek jövünk ide?
- Tony azon dolgozott, hogy összetrombitálja a legjobb pilótákat és eljöjjenek ide. Itt vannak. De csak két olyan versenyzőnk van, akiket beültetnénk az új autókba. Kell még egy.
- Ezért jöttem?
- Igen. Ha sikerül valakit átcsábítani. Az remek lehetőség lenne ebben nekünk. És te tudsz segíteni.
- És Tony nem tud róla.
- Nem, de bízd rám.
- Ha megteszem...máshova is elmehetek?
- Hát...legyen az, hogy én nem tudtam róla! De olyan helyre ahol sokan vannak, sose legyél egyedül.
- Ez miatt ne aggódj!
Mivel már itt voltak az esélyes jelöltek Pepper odament, én pedig átöltözni. Felvettem a szerelést és a sisakkal a kezemben kiléptem a pályára. Már nem fájt úgy a lábam.
Mély levegőt vettem. Igaz, hogy pár napja baleset volt, de ez sosem tudott gátolni. Ugyanolyan lelkesedéssel vetettem ebbe bele magam.
Eddie nem szólt hozzám. Nocsak, talán valami baja van? Beszálltam a saját autómba. Ezek újak. Tesztelés alatt álltak még. Egyszer sem mentem vele. Kaptam pár tanácsot, aztán adtunk neki.
Sokkal gyorsabb és jobban lehet irányítani. Olyan szuper dolgokat tudunk kifejleszteni, amit kevesen és ez sokaknak csábító. A múltkori után tudtam, hogy muszáj elsőnek lennem. Hajtott az a bolond verseny vérem és nem is hiába. Mintha Bucky azt mondta volna ne csináljak hülyeséget...ez még a picibe sem tartozik bele.
Mikor megálltam, kiszálltam belőle és lehúztam a sisakot. Azért izzasztó ebben a ruhában lenni. Hiába van október olyan erősen süt a nap, hogy húsz fok fölött van a hőmérséklet.
Beszéltem pár szót a mérnökökkel, adtam nekik infókat, amit vezetés közben vettem észre, majd levettem ezt a ruhát. Teljesen beleizzadtam.
Elég sokáig maradtam itt lent. Szeretem a fejlesztést, amikor valami újat alkotunk, így sokáig el tudok itt lenni, de Pepper már háromszor írt, így felmentem.
- Minek hívogatsz? - sétáltam mellé.
- Te vagy most a Stark Industries arca! Nyomás, vedd meg őket!
- De melyiket?
- Bármelyiket!
Oké, aha. Ki legyen az? Körbe néztem, fogalmam sincs.
Néhányan oda jöttek hozzám. Szponzorok, menedzserek. Velük beszéltem sokat. Elmondtam a terveink és hogy mi várható a jövőben, ha valaki úgy dönt csatlakozik hozzánk. Négy pilóta volt csak itt. Már azonnal kiszúrtam az újoncokat. A kettő helyes pasi közül, csak az egyik volt itt.
Éppen a menedzsere vezette erre. Tudom, hogy ő is sikeres lehet itt.
- Miss Stark. Ő itt az új csillag, aki szerintem Önöknél sokra viheti még.
DU LIEST GERADE
Gyilkos szerelem (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanfictionRosalie Stark. Igen, Tony Stark húga. Leginkább a bátyja árnyékában élt úgy, hogy alig tudtak egymásról bármit is. A cég fele az övé, így aktívan részt is vesz benne felnőtté válása óta. Mióta Tony Vasember lett, neki is megváltozott az élete, de a...