50. Ideges

255 13 0
                                    

Bucky szemszöge

Gyorsan ültem fel, amikor nyílt az ajtó. Majd azonnal megindultam, amikor láttam ő siet be rajta. Halkan és lassan csukta be, addigra már oda értem.

Egy halk sikítás hagyta el a száját, amikor megfogtam.

- Az előbb még az ágyban ültél!

- Az akkor volt.

Hevesen csókoltam meg és mégis gyengéden nyomtam neki az ajtónak. Volt valami a kezében, de most a földre dobta és átölelt. Azonnal keresztül húztam a fején a ruhát és így öleltem magamhoz. Megfogtam a fenekét és felkaptam.

Végig simogattam, amikor leraktam az ágyra. Ő pedig a pólóm húzta le rólam. Amilyen zavarban volt mindig, nem is gondoltam volna, hogy ilyen az ágyban. Pedig a reggeli után tudom, hogy milyen.

Csókoltam, öleltem és kényeztettem. Most még több mindent adtam neki, mint reggel. Mégis az volt a legjobb érzés, amikor benne voltam. Éreztem őt. A kezét, ami simogat, a halk sóhajokat és imádtam, amikor légzése szaporább lett.

Csókokkal borítottam be az egész arcát, nyakát és mellkasát, amikor én is elélveztem.

Nem sokkal később már újra a mellkasomon volt a feje és a hajával játszottam.

- Úgy gondoltam én megyek majd később át hozzád - adok egy puszit a fejére.

- Én máshogy gondoltam.

- Látom és örülök neki. Olyan nehéz, hogy ennyire távol kell legyek tőled.

- De hát itt vagyok.

Felemelte a fejét és mosolyra húzott ajkaira adtam egy puszit.

- Maradj is itt. Örökre kellesz nekem.

Újra megcsókolt és lerakta a fejét. Ujjaival a mellkasomon játszott. Néha nagyobb levegőt fújt ki.

- Megint mondani akarsz valamit - jöttem rá azonnal.

- Igen. Lenne valami.

- Akkor mondd Édesem.

- Nem fog tetszeni.

- Ha így mondod már nem tetszik.

Felkönyökölt és hosszú csókot adott.

- Te vagy a Szerelmem és szeretlek.

- Én is szeretlek, de ez rossz dolog lesz, ha így vezeted fel.

- Miért vágtad le a hajad? - tért el a témától.

- Te is és Pepper is azt mondta, hogy ezzel ismernek meg könnyen. Én pedig úgy akarok veled elmenni randizni, hogy hozzád is érhetek. Ha ezzel valamit segítek, akkor megteszem.

- Jól áll. Szexi vagy.

A mosolyán muszáj volt elnevetnem magam.

- Örülök, hogy így is tetszem.

- Mindenhogy.

- De nem hiszem, hogy ezt akartad mondani.

Fintort vágott és vissza tette a fejét. Ez már tényleg nem tetszett nekem.

- Mondd el, mert csak még jobban idegesít.

- Éppen át akartam jönni, de összefutottam Steve-el oda kint.

- Mikor?

- Nem sokkal azelőtt, hogy bejöttem.

Biztos azért nem hallottam, mert fürdeni voltam éppen. De miért adja ezt így elő?

Gyilkos szerelem (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora