10. Amatőrök

309 17 0
                                    

Bucky szemszöge

Tony hívott minket a vezérlőbe, de most már egyedül volt.

- Hogy találtad ezeket? - kérdezi Clint.

A kijelzőn több videó volt, ami a HYDRA-hoz köthető.

- Rosalie találta. Eszébe jutott egy ötlet, amit mi nem néztünk. Először egy volt, most már három. Három különböző helyszín.

- Meg kell nézni őket, most - szólt Steve.

- Mindenki megy? - kérdezte Natasa.

Tony megvakarta a tarkóját, tehát ezen már régóta gondolkodik.

- Thornak már szóltam. Nem soká itt van. Jane mással van addig.

- Én maradhatok - szól Clint.

- Jól jönnél ott sas szemű.

- Szólhatok Samnek is - veszi elő a mobilját Steve.

- Rendben.

- Lehet nekem kellene maradnom - szól halkan Bruce.

- Te lehet nagyon kellesz ott. Marad addig Happy vele. Holnap indulunk. Addigra mindenki itt van.

Még egyszer ránéztem a videókra. Annyira kutattam, de semmit nem találtam. Annyi honlap, meg platform van, hogy hihetetlen. Ezek már nem mostani felvételek, remélem találunk valamit.

Visszasétáltunk a nappaliba, Rosalie itt ült. Megint olyan bénán fogta a bögrét és a telefont. Állandóan rezeg neki.

- Sam elindult. Estére ide is ér - ül le Steve.

Clint ült Rosalie mellé, én Steve mellé.

- Okos ötlet volt a YouTube - néz a lányra Tony. - Eszembe nem jutott volna.

- Öregek vagytok ezekhez - von vállat. - Annyi ilyen platform van még és szerintem a felét sem tudjátok, nem hogy átnéztétek volna.

Össze ráncolt szemöldökkel néz Tony-ra, valamin agyal, ez látszik. Nagyon intelligens, ezen még meglepődni sem kellene.

- Te, Tony. Van egy oldal...

- Milyen oldal?

- Ott bonyolítanak le minden piszkos kis dolgot. Nem figyeli senki, nem tudja figyelni senki. De talán JARVIS igen.

- Miről beszélsz?

- DarkWeb.

Tony azonnal megértette, én nem.

- Minden illegális dolgot ott bonyolítanak le. Csak mondd, hogy már szétnéztetek ott.

- JARVIS...

Rosalie úgy nézett rá, mintha idióták lennénk.

- Mi az a DarkWeb? - kérdezte Steve.

- Mindenhez hozzá lehet férni rajta. Fegyverek, drogok, információk, ember csempészet. Minden. Nem lehet lekapcsolni - feleli Nat.

- Jézusom. Milyen nyomozásban voltatok ti? Azt hittem ott néztetek át mindent először.

- Majd most átnézünk - feleli Tony.

- Amatőrök.

Most jobban látszódott már rajta a sok lila folt. A fején is kilátszott a ragasztás alól, főleg, hogy fel van fogva a haja. És a felkarján is volt. Ki tudja még hol.

- Clint. Mit csinálsz este? - fordult felé.

- Semmit. Holnap megyünk.

- El kellene valahova mennem.

Gyilkos szerelem (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon