31. Nem engedem el

218 13 0
                                    

Bucky szemszöge

Csak azért volt szerencsénk, mert én jól hallok. Ez pedig nagyon kínos lett volna, ha nem így történik. Rosalie is nagyon ügyelt az arcára, de a pír akkor is ott volt. Rohadtul idegesített, hogy megzavartak minket.

- Eddig ott tartottak? - kérdezte Tony.

- Igen. Gond?

- Nem. Ha nem vagy egyedül egész nap mehetsz ahova akarsz.

- Milyen előzékeny vagy.

- Holnapra van terved?

- Nem. Miért? - néz rá gyanúsan.

- Lesz egy ebéd. Azokkal akik jövőre már a Stark Industries vállalat neve alatt lesznek. Mindenki ott lesz.

- Ne már. Nekem is mennem kell?

- Mit gondoltál? Tavaly is ott voltál.

- Unalmas is volt.

- Az biztos. Az újak utálnak bulizni, annyira normálisak - nézett zavartan.

- Ez neked biztos rossz lehet.

- Az is. Jövő héten sok munkád lesz ezzel. A sajtó marad Pepper-re. A többi a tiéd lesz.

Ha mi elmegyünk akkor hogy jár be? Valaki marad, jöttem rá azonnal.

- Rendben.

- Mi utána elmegyünk.

- És én mégis bemehetek? Király - lelkesedett.

- Valaki marad.

- Remek - lombozódott le.

- A gyilkos duó, még mindig szabin van. Az agyam eldobom tőlük. Az a jobb, ha valamelyik katona marad. Rogers lesz most. Thort inkább hagyjuk - legyint.

Most kellett a saját arcomra vigyáznom. Kettőnk közül miért nem maradhattam én? Belülről nagyon ideges voltam, de kifelé nem mutattam semmit.

- Mikor kell holnap menni?

- Tíz körül, Pepper megcsinálta az ütemtervet, majd átküldi.

- Nagyszerű.

Tony Steve-hez fordult, Rosalie pedig kinyújtotta felém a kezét és átadtam neki a kulcsot. Kivette hátulról a dobozt, mosolyogott felém egyet, majd bement. Én most nem tudtam ezt a mosolyt viszonozni bármennyire is akartam.

- Beszéljük meg a holnapi napot.

Tony után mentünk. Mivel most Dél-Amerika a cél szerintem most sem lesz olyan sok idő. Thor is itt volt, de szerintem semmit nem fogott fel abból, amit beszéltünk. Mindenek jól kell most is sikerüljön.

Tíz körül mentünk vacsorázni, csak Pepper volt itt. Ahogy láttam már megint pizsamában volt.

- Te mit csinálsz? - kérdezte Tony.

- Át nézek mindent holnapra.

- Hol van az isten csapása?

- Nem tudom. Már rég elment a szobájába.

Tony elővette a telefont.

- Gyere a nappaliba. Hol érdekel? Majd megnézed utána. Csak haladj már, nem akarok késő estig itt ülni. Jó, gyere.

Fújt egyet, amikor lerakta.

- Még azt mondja alszik. A fenét.

- Minek hívtad? - kérdezte Pepper.

- Ő lesz itt napokig és ő fog velük foglalkozni. Legyen itt. Régen megúszta ezeket, amikor külön élt, mert nem jött át ilyenkor hiába hívtam. Most itt él.

Gyilkos szerelem (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now