Bucky szemszöge
Mivel nem akartam egyedül állni, így utána mentem. Pepper mellett állt csak meg.
- Ezért nem szóltatok? - kérdezte halkan, de én hallottam.
- Nem akartalak ezzel idegesíteni.
- De hát hogy? Mit keres itt?
- Elfogadta az ajánlatunk.
- Én erről miért nem tudok?
- Mert az exed. Nyilván nem mész bele.
- Dehogynem! Hat éve volt az már. Hol érdekel engem? De így találkozni vele azóta először! Pepper Potts, ezért még számolunk!
Tehát az ex az új versenyző. Nem tudtam, hogy pontosan melyik az, de jobban érdekelt, mint kellett volna. Azok után, ahogy tegnap láttam őt...annyira más. És nekem tényleg tetszett. Felszabadult volt, sokat nevetett, amitől még szebb lett.
És végre a viszony is rendeződött közöttünk, ami a legjobb az egészben. Még most is fura, ahogy Erica megölelt. Abban a nőben sok szeretet van. Láttam, hogy hogyan vannak ők és, hogy erről Tony semmit nem tud...
Nem értem, hogyan lehetséges ez. Ennyire nem érdekli a saját húga. Pedig csodálatos lány.
Páran ide sétáltak és Pepper-el beszéltek. Hamarabb kiszúrtam ki az ex, mint mielőtt megszólalt.
- Rosalie! Mondták, hogy jössz.
- Eddie.
A férfi megölelte, láttam hogy először nem tud ezzel mit kezdeni, de aztán ő is átölelte.
- De jó látni téged. Annyi év telt el. Hallottam, hogy mi van veled.
- Tényleg? - engedte el gyorsan a pasit.
- Úgy tudom te is fejlesztetted az új autókat.
- Volt benne részem, igen.
- Azta. Te még mindig nagyon csinos vagy. Megihatnánk majd valamit.
- Ööö...hát...nekem még sok dolgom van. Most is azért jöttem.
- Persze. Értem. Fura ez. De én örülnék neki.
- Hmm - bólogatott rá.
Valaki szólt a pasinak így gyorsan elrohant.
- Tony, téged is kinyírlak - suttogta.
Megijedt, amikor megfordult és engem látott meg.
- Jesszus, azt hittem már elmentél.
- Fogalmam sincs, hova is kellene.
- Gyere.
Mikor megláttam Steve-t már sejtettem hova kellene mennem, így mikor Rosalie-t valaki megállította tovább mentem.
- Mi a helyzet? - kérdeztem.
- A felét sem igazán értem, de akarja Tony látni, hogy hogyan versenyeznek. Az egyik pasi pedig beszervezte Rosalie-t is.
- Mi? Minek?
- Nem tudom. Ő is tudja vezetni.
- Melyik volt?
- Tíz óránál, piros baseball sapka.
Nem is kellett odanézzek.
- Az új versenyző, az exe. Aki megnyert egy bajnokságot.
- Az exe?
Steve elég furán kérdezte, de nem foglalkoztam vele. Minek kell neki is beszállni ebbe? Nem ezért jött ki.
ESTÁS LEYENDO
Gyilkos szerelem (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanficRosalie Stark. Igen, Tony Stark húga. Leginkább a bátyja árnyékában élt úgy, hogy alig tudtak egymásról bármit is. A cég fele az övé, így aktívan részt is vesz benne felnőtté válása óta. Mióta Tony Vasember lett, neki is megváltozott az élete, de a...