35. Program

215 12 0
                                    

Rosalie szemszöge

Reggel már várt engem Steve és csinált nekem egy kávét, amit elvettem tőle.

- Először a cég?

- Igen. De csak pár óra, utána pedig két helyre kell menni.

- Rendben.

Csendben várt, amíg végeztem, majd együtt indultunk meg az autóhoz. Benne fel sem merül már, hogy ő vezessen. Bucky biztosan nem engedné most sem nekem. Annyira védelmező. Tudom, hogy ő is figyel mindenre, ha elhagyjuk az épületet, mégsem teszi olyan feltűnően, mint Happy.

Már zavart, hogy Steve ennyire nem beszél semmit, de a céghez beérve nem is nagyon tudtunk volna. Gyorsan kellett végeznem, így csak dobáltam a lapokat sorra és aláírtam, amit kell. Majdnem három órát voltunk itt, amikor felálltam.

- Mehetünk.

Mi ez a némaság? Már kikészít! Egész nap csendben jött utánam. Többször rajta kaptam, hogy néz, de még akkor sem mondott semmit. Csak érjünk vissza és legyen vége ennek. Leparkoltam és kiszálltam. Úgy döntöttem egyből Bruce-hoz megyek. Lett még egy ötletem napközben.

- Mit csinálsz még ma? - kérdezte végül, amikor mellém ért.

Eddig tartott a némasági fogadalma? Azt mondta Bruce, hogy csak ő és Tony tud arról, amit csinál, meg persze én.

- Van egy kis dolgom még. Azt itthonról csinálom.

- Nem szoktál mostanában edzeni.

- Ez igaz. Hetek óta nem voltam sehol mióta megsérültem. Ugye ide jöttem, majd volt az a baleset. Aztán annyi program lett, hogy még úgy sem volt időm.

- Itt is van edzőterem.

- Tudom. Ha le megy ez a sok dolog, akkor majd újra neki állok.

- Nekem is jó lenne egy partner. Bucky nincs itt.

Pontosan tudom, hogy nincs itt sajnos. Hiányzik is.

- Nem azt csinálom, amit ti.

- Nem is tudod megvédeni magam?

- Mindig van velem valaki. Minek kellene? Egyébként tudok pár dolgot.

- És nem is akarsz jobban megtanulni?

- Nem hinném, hogy...

- Bármikor szükséged lehet rá.

- Ezért nem beszéltél ma? Ezen agyaltál?

- Ezt már rég megkérdeztem Tony-tól, de akkor voltál sérült. Egy próbát megér. Mielőtt dolgozni kezdenél.

- A boksz zsák ütögetés nem nekem való - mosolygok.

- Csak engedd, hogy segítsek.

Nem tudtam mit is akarna mutatni, minden alap dolgot ismerek. Ennél én sem akartam többet.

- Csak egyszer. Aztán majd látod.

- Rendben - egyeztem bele végül. - De ma tényleg nem jó.

- Majd szólj.

Bólintottam és én elfordultam, hogy visszamenjek Bruce-hoz.

- Van egy ötletem - léptem be.

- Máris megjöttél?

- Igen és eszembe jutott valami. Nagyon sok ötlet van itt, de mi lenne, ha kicsit összemosnánk őket?

- Összemosnánk?

Gyilkos szerelem (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora