Rosalie szemszöge
Mivel ma esik az eső, így nem fogok ruhát felvenni. Egy fehér farmer és póló mellett döntöttem. Akkor nyitottam ajtót, amikor kopogott.
- Még így is gyönyörű vagy - bókolt azonnal.
- Köszönöm.
Nem tudom elrejteni mennyire zavarban vagyok, ezért is indultam meg csendben mellette.
- Jól sejtem, hogy most én vezetek?
- Most kivételesen igen.
- Hogy tetszett a szülinapod?
- Tekintsünk el Tony rendhagyó reggeli ébresztésétől és jól.
Még hozzá mennyire jól. A legjobb barátod vitt el újra randizni, ahol végre megvolt az első csók is. Majd nem rég megmutatta nekem, hogy a teste igencsak akarja az enyém. Hmm...még jó hogy nem ezt mondtam neki.
- A lábad nem fog nagyon fájni?
- Ne aggódj.
Kinyitotta nekem az ajtót és beszálltam. Már megint izzadt a tenyerem. Megtöröltem és vártam, hogy elinduljon.
- Most se az ebéd, se a vacsora nem jó. A Central Park?
- Nagyszerű - erőltettem egy mosolyt magamra.
Persze, menjünk pont oda. Nem fog legalább Bucky eszembe jutni. Ja, de igen. Mindig a fejemben van.
Az út alatt szerencsére a kérdései a barátaimra irányult, ez pedig könnyű téma volt. Kiszállni is segített. Majdnem ott áll az autóm, ahol tegnap is.
A rendezvénynek nyoma sem volt. Családosok sétálgattak. Vagy párok fogták egymás kezét. Most kínos volt mások nyilvános csókja.
- Mivel elég köztes idő van, mit szólsz most is egy süteményhez?
- Legyen.
Megint a hátamra tette a kezét és úgy kísért el a legközelebbi helyhez, a széket is kihúzta nekem. Mikor leültem levettem a kabátom.
- Gyönyörű vagy.
Jaj, Istenem. Csak mosolyogtam a szavain. Tehát így állunk, remek.
- És milyen dolgod van este? - kérdeztem inkább.
- Tony talált ki valamit.
- Nagyon ért ezekhez - nevettem fel.
- Néha nehéz kiigazodni rajta.
- Mégis jóban vagytok.
- Nem így kezdődött a kapcsolatunk.
- Nem?
- Utáltam, hogy annyira beképzelt és nem érdekelte semmi. Ment a saját feje után. De látod hogy végül egy csapat lettünk. Amikor volt az az eset másfél éve veled. Azóta másabb.
- Igen, ezt érzékeltem én is.
Már hogyne érzékeltem volna. Azóta tudja, hogy élek még. Kijött valaki, így rendeltünk gyorsan.
- Azóta látlak sűrűbben. Fura is volt nekem. Még csak említést sem tett rólad soha előtte - folytatja.
- Így volt jó. Most csak rá akarszkodik az emberre - húzom el a szám.
- Mert rá jött mi fontos neki. A család. Ketten vagytok csak.
- Elég későn jött rá.
- Ezt sosem fogom megérteni. A húga vagy és egyébként csodálatos személyiség.
STAI LEGGENDO
Gyilkos szerelem (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanfictionRosalie Stark. Igen, Tony Stark húga. Leginkább a bátyja árnyékában élt úgy, hogy alig tudtak egymásról bármit is. A cég fele az övé, így aktívan részt is vesz benne felnőtté válása óta. Mióta Tony Vasember lett, neki is megváltozott az élete, de a...