36. Érzés

204 12 0
                                    

Bucky szemszöge

Szerda késő este értünk vissza. Szerintem már mindenki aludt, ahogy a néma folyosókon mentünk a szobánk felé. Thor elment tovább a sajátjába. Én még ránéztem az ajtóra és csak utána mentem be az enyémbe.

Hiába hívtam, nem vette fel. Majd személyesen...

Nem tudom az okát, hogy miért nem vette fel. Napközben még talán Steve miatt, de este? Annyira látni akartam és megölelni őt, de mégsem mehetek át.

Remélem lesz alkalmam beszélni vele. Óvatosan ültem le az ágyra. Még mindig fájt a golyó okozta seb. Kettőt is kaptam. Ideje aludnom egy kicsit, az elmúlt napokban nem tettem ezt meg és fáradt voltam már.

Kevés olyan alkalom volt, amikor kopogásra ébredek. Általában már fent szoktam lenni ilyenkor. Lassan az ajtóhoz mentem.

- Buck! - ölelt át Steve.

- Azért óvatosan. Nem figyeltem és kaptam két golyót.

- Sajnálom - engedett el gyorsan. - Beszéltem már Tony-val, de ezt nem említette.

- Akkor mindent tudsz?

- Igen. Ez tehát egy nagyobb bázis volt.

- Így van, de mindent tönkre tettek mire bejutottunk.

- Lesz még rá alkalmunk.

- Itt mi a helyzet?

- Minden rendben - fordult el tőlem.

Hazudik. Steve ebben mindig béna volt, sokszor ezért is verték meg régen.

- Menjünk enni valamit. Lassan el kell kísérnem Rosalie-t.

- Rendben van.

Steve egy pillanatra az ajtajára nézett, utána elindult előttem. Mi történt?

Nem is kellett közel mennünk. Hallottam, hogy veszekednek.

- Te meg fogd be a szád! - szólt Tony.

- Hé! Én csak titeket akarlak lenyugtatni! - szólt neki vissza Rosalie.

- Pepper! Ez nem igaz!

- Nem? Biztos ez Tony?

- Mondtam neked, hogy...

- Engem aztán nem érdekel!

- Meg sem hallgatsz!

- Nem lesz egy olyan hülye robot még egyszer a hálószobában!

Miközben beszéltek beléptünk. Rosalie a kanapén ült, Pepper és Tony úgy három méterre egymásnak kiabáltak.

- Biztonságos!

- Na ide figyelj Tony Stark!

- Ne mondd a teljes nevem, mert abból csak gondom lesz.

- Szerintem... - kezdte Rosalie.

- Te fogd most be! Nincs más dolgod?

Soha nem tetszett, ahogy néha Tony beszélt vele. Most pedig még úgysem tetszett.

- Kávézni akartam. De így!? - mutat rájuk.

- Tűnj most el innen Tony!

- Enyém ez a hely!

- Nem érdekel! Nekem most itt van dolgom. Menj el Rosalie-val!

- Nem! Azt már nem! Nekem nem fog egész nap panaszkodni!

- Nem értem mire vagy úgy kiakadva - nézi Tony Pepper-t.

- Az a robot három napon át figyelt engem! Nem is szóltál róla! A hálószobában!

Gyilkos szerelem (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt