14

55 4 0
                                    

[miesiąc później] 

- Jungkookie... - szarpnąłem lekko ramię chłopaka. Mojego chłopaka.

- Mmm... - dostałem tylko ciche mruknięcie.

- Wstawaj, już ósma a ty masz sesję za pół godziny - pogłaskałem go po policzku.

- To nie pójdę 

- Pff.. - prychnąłem. - masz jeszcze pięć minut Jeon.

Ułożyłem się obok chłopaka co ten od razu wykorzystał i się we mnie wtulił. Jednak pocałunkiem trochę go rozbudziłem i już otworzył oczy trochę się odsuwając od mojej klatki piersiowej. 

Głaszcząc go po włosach obserwowałem jego słodką buźkę i za razem bardzo męskie linie twarzy.

- Idź się ubieraj bo się jeszcze spóźnisz, zrobię ci na szybko śniadanie - uśmiechnąłem się do niego.

- Dobrze - wreszcie wychylił nos z łóżka i powędrował do garderoby.

- Taehyung! - krzyknął.

- Tak, możesz moją koszulkę - zaśmiałem się.

Wyszedłem z sypialni kierując się do kuchni. Ciekawe na co mój królik ma ochotę.

Za to ja mam ochotę mu dzisiaj podokuczać. Pokroiłem marchewkę w plasterki a obok ułożyłem sałatę i szklankę wody.

Pięknie ubrany już mój chłopak, usiadł przy stole czekając z niecierpliwością na jedzenie.

- Proszę - nie mogłem powstrzymać śmiechu, widząc jego minę.

- Huh, co to ma być

- A nie widzisz? Marchewka i sałata dla mojego królika

- Osz ty - zaczął mnie gonić po całym mieszkaniu.

Niestety Jungkookie był szybszy. Dogonił mnie w salonie, upadłem na kanapę.

Jeon usiadł na mnie okrakiem i łaskotał.

- Ejj, s-stop! - uderzyłem go w ramię.

- Masz szczęście, że idę na zdjęcia, ale jak wrócę to cię wyłaskoczę na śmierć - pogroził palcem.

- A teraz buziak na pożegnanie 

Ująłem jego twarz w dłonie i przyciagnąłem do siebie łącząc nasze wargi.

- Nie podrywaj mi tam żadnych modelów - zaśmiałem mu się w usta.

- Nawet bym nie śmiał

Zszedł z kanapy i poszedł do małego korytarza. Założył buty i kurtkę po czym wyszedł z domu.

A ja tylko czekałem jak wróci. Mam mu coś ważnego do powiedzenia.

___________________________________________________

Miłego dnia kochani <33


Taekook forever [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz