𝓑𝓪𝓫 20♥︎

16 4 0
                                    

𝑫𝑨𝒀 14

             𝗗𝗶 𝘄𝗮𝗸𝘁𝘂 𝗽𝗮𝗴𝗶 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗶𝗻𝗱𝗮𝗵 , mereka berdua sedang bersarapan walaupun dengan sedikit roti yang tersedia ada di dalam beg , walaupun akan habis jugak nanti.

Anak mata kekal memerhati Bella yang sedang menjamah roti . Tersenyum dia tatkala Bella juga membalas senyumannya . Wahhhh berbunga .

Tiba-tiba senyumannya mati apabila memori semalam berputar kembali . Di mana Bella menceritakan tentang keluarganya. Agak sedih dengan gadis itu .

_________________________________________

“ 𝘼𝙠𝙪 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙗𝙚𝙧𝙞𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙠𝙖𝙪 𝙛𝙖𝙨𝙖𝙡 𝙢𝙖𝙨𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙠𝙚𝙡𝙪𝙖𝙧𝙜𝙖 𝙖𝙠𝙪  ”

Rykal mula terkejut. Biar betul . Dia tidak mahu jadi seorang yang penyibuk yang hendak mengetahui perihal keluarga orang tapi jikalau sudah gadis itu mahu memberitahunya dia tidak kisah . Dia akan jadi pendengar buat Bella .

“ sebenarnya..aku ...aku ada masalah dengan papa aku , dan oleh sebab itu ...aku yang dipersalahkan atas semua kesalahan yang berlaku ”

Makin Rykal tidak faham. Hah masalah apa ni ? apa benda si Bella ni buat sampai papa dia marahkan sangat ? .

“ Sa..salah apa ? cuba cerita , aku dengar ”

Bella beranikan diri bertentang mata dengan Rykal . Dia menarik nafas sedalamnya lalu di hembus perlahan , Dan mulalah cerita yang dia pendam selama bertahun-tahun .

~ 𝙵𝚕𝚊𝚜𝚑𝚋𝚊𝚌𝚔 , 2015

           𝘽𝙚𝙡𝙡𝙖 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘶𝘴𝘪𝘢 8 𝘵𝘢𝘩𝘶𝘯 𝘪𝘵𝘶 𝘴𝘦𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘮𝘢𝘪𝘯 𝘥𝘪 𝘵𝘪𝘯𝘨𝘬𝘢𝘵 𝘢𝘵𝘢𝘴 𝘪𝘢𝘪𝘵𝘶 𝘥𝘪 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘬 𝘬𝘦𝘳𝘫𝘢 𝘛𝘶𝘢𝘯 𝘉𝘢𝘩𝘳𝘶𝘯 . 𝘞𝘢𝘭𝘢𝘶𝘱𝘶𝘯 𝘴𝘶𝘥𝘢𝘩 𝘣𝘦𝘳𝘬𝘢𝘭𝘪-𝘬𝘢𝘭𝘪 𝘥𝘪 𝘭𝘢𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘰𝘭𝘦𝘩 𝘮𝘢𝘮𝘢𝘯𝘺𝘢 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘴𝘶𝘬𝘪 𝘳𝘶𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘪𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘮𝘶𝘯 𝘉𝘦𝘭𝘭𝘢 𝘮𝘢𝘴𝘪𝘩 𝘣𝘶𝘥𝘢𝘬 , 𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘢𝘱𝘢-𝘢𝘱𝘢 .

𝘉𝘪𝘭𝘪𝘬 𝘬𝘦𝘳𝘫𝘢 𝘛𝘶𝘢𝘯 𝘉𝘢𝘩𝘳𝘶𝘯 𝘴𝘦𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘨𝘯𝘺𝘢 𝘣𝘦𝘴𝘢𝘳 . 𝘋𝘪 𝘢𝘵𝘢𝘴 𝘮𝘦𝘫𝘢 𝘬𝘦𝘳𝘫𝘢𝘯𝘺𝘢 , 𝘣𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘦𝘳𝘢𝘬 𝘬𝘦𝘳𝘵𝘢𝘴-𝘬𝘦𝘳𝘵𝘢𝘴 𝘬𝘦𝘳𝘫𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘥𝘪 𝘴𝘶𝘴𝘶𝘯 .

𝘉𝘦𝘭𝘭𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘢𝘴𝘪𝘩 𝘬𝘦𝘤𝘪𝘭 𝘪𝘵𝘶 , 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘫𝘢𝘵 𝘯𝘢𝘪𝘬 𝘬𝘦 𝘢𝘵𝘢𝘴 𝘬𝘦𝘳𝘶𝘴𝘪 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘢𝘥𝘢 𝘥𝘪 𝘮𝘦𝘫𝘢 𝘬𝘦𝘳𝘫𝘢 𝘱𝘢𝘱𝘢𝘯𝘺𝘢 . 𝘉𝘦𝘳𝘴𝘪𝘯𝘢𝘳 𝘮𝘢𝘵𝘢𝘯𝘺𝘢 𝘵𝘢𝘵𝘬𝘢𝘭𝘢 𝘮𝘦𝘭𝘪𝘩𝘢𝘵 𝘬𝘦𝘳𝘵𝘢𝘴- 𝘬𝘦𝘳𝘵𝘢𝘴 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘯𝘺𝘢𝘬.

𝘉𝘦𝘭𝘭𝘢 𝘵𝘦𝘳𝘴𝘦𝘯𝘺𝘶𝘮 𝘴𝘶𝘬𝘢 𝘭𝘢𝘭𝘶 𝘥𝘪𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘤𝘢𝘱𝘢𝘪 𝘴𝘢𝘵𝘶-𝘴𝘢𝘵𝘶 𝘩𝘦𝘭𝘢𝘪𝘢𝘯 𝘬𝘦𝘳𝘵𝘢𝘴 𝘵𝘦𝘳𝘴𝘦𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘰𝘺𝘢𝘬-𝘯𝘨𝘰𝘺𝘢𝘬𝘬𝘢𝘯𝘯𝘺𝘢 .

𝘉𝘶𝘬𝘢𝘯 𝘪𝘵𝘶 𝘴𝘢𝘩𝘢𝘫𝘢 , 𝘵𝘦𝘳𝘥𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘯 𝘩𝘪𝘵𝘢𝘮 𝘥𝘪 𝘢𝘵𝘢𝘴 𝘮𝘦𝘫𝘢 , 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘢𝘴 𝘉𝘦𝘭𝘭𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘢𝘮𝘣𝘪𝘭 𝘥𝘢𝘯 𝘵𝘦𝘳𝘶𝘴 𝘮𝘦𝘯𝘤𝘰𝘯𝘵𝘦𝘯𝘨 𝘬𝘦𝘳𝘵𝘢𝘴-𝘬𝘦𝘳𝘵𝘢𝘴 𝘵𝘦𝘳𝘴𝘦𝘣𝘶𝘵 . 𝘚𝘦𝘩𝘪𝘯𝘨𝘨𝘢 𝘱𝘦𝘯𝘶𝘩 .

30 𝖣𝖺𝗒𝗌 𝖶𝗂𝗍𝗁 𝖫𝗈𝗏𝖾𝗋 [ 𝐎𝐆 ]Where stories live. Discover now