Amelia
E încă după-amiază, dar timpul parcă trece cu viteza unui melc. Michaela a fost cu gura pe noi toată ziua. Înțeleg că e stresată din cauza evenimentului, dar ar trebui s-o lase mai moale. Altfel îi va exploda vreo venă.
Iar Tony nu a scos azi niciun cuvânt. Nici în mica pauză pe care am avut-o după ce am spălat vasele. Sper să nu fie supărat. Nu că mi-ar păsa de cum se simte, dar diseară trebuie să mergem la mine împreună și nu vreau să se răzgândească, altfel chiar nu știu ce ar zice tata. Nu-mi vine să cred că prostia asta chiar o să aibe loc.
Termin de frecat podeaua cu mopul și duc găleata înapoi în baie. Mă mir că nu m-am împiedicat de ea sau ceva de genul. Merg în spate să fumez până se usucă pe jos și până ajung sponsorii. Dau de Tony.
-Sper că nu te-ai răzgândit, îi spun direct, după ce mă așez lângă el.
Îmi aprind țigara.
-Eu dacă spun un lucru, așa rămâne.
-Apreciez. Dar să ai grijă ce spui. Tatăl meu e foarte...selectiv. Oricum, nu aș vrea să se prindă.
-Înțeleg.
Îmi aud telefonul sunând și răspund. E Levi.
-Hei, sunt afară. Poți să ieși? întreabă.
-Sigur, vin imediat, spun și închid.
Merg afară și îl las pe Tony unde l-am găsit. Îmi văd prietenul și îl iau în brațe. Chiar mă bucur că a venit să îmi fie alături.
-Ce faci, nu au ajuns?
Îmi dă drumul din îmbrățișare.
-Încă nu, dar hai înăuntru. Te servesc cu ceva? îl întreb după ce ne așezăm împreună la o masă.
Îl văd pe Tony stând la tejghea, pe telefon. Nu ne privește.
-Mi-ar plăcea să bem o cafea împreună. Dar rămâi aici, spune și îmi face cu ochiul.
Mă încrunt puțin pentru că nu știu ce vrea să facă, dar înțeleg imediat. Îi face cu mâna lui Tony și îi strigă să ne aducă două Cappuccino. O să iasă urât.
-Ce faci? Puteam eu să merg să aduc, spun.
-Lasă, că nu pățește nimic dacă face și el ceva pe-aici. Oricum, ar cam trebui să-și scoată aroganțele alea din cap.
El zâmbește, dar eu acum stau ca pe ace. Sper să nu înceapă Tony vreun scandal fix acum. Asta ar mai lipsi.
Apare cu paharele noastre. Pe al meu mi-l dă ușor, dar băutura lui Levi nu mai ajunge pe masă...Ci la el în poală.
-Omule, ești cu capul? se ridică Levi de pe scaun și încearcă să se șteargă cu un șervețel; când vede că nu reușește, merge spre baie. E prima dată când îl văd nervos.
-Greșeala mea, dă Tony nonșalant din umeri
Așteaptă ca Levi să intre in baie, mă ia de braț și mă trage după el. Mă aduce în spate și încuie ușa în urma noastră.
-Tipu' ăla vrea doar să ți-o tragă, tu chiar nu pricepi?
Levi? Să mi-o tragă? Nu știe ce vorbește, suntem doar prieteni buni. Dar intru în joc.
-Așa, și? Poate și eu vreau să mi-o trag, spun și îmi încrucișez brațele la piept, apoi mă rezem de perete.
-Dar nu cu el. Crezi că n-am văzut că mă privești de parcă vrei să sari pe mine? Dar stai calmă, poate o s-o fac eu până te hotărăști tu.
CITEȘTI
Păcatul Ameliei
RomanceAmelia Young este o tânără romantică și visătoare,ce locuiește alături de tatăl ei,cu care formează o familie modestă și credincioasă. Fata trăiește liniștită până pică în plasa sentimentelor pentru cine nu trebuie,iar viața o pune la încercare,fi...