Hoofdstuk 14: Dag 9.3

6 0 0
                                    

Ik zit rustig op mijn kamer te lezen. Ik heb nu ruzie met Daisy en zit nog steeds opgesloten. Het is nu 14:00. Dus dat betekend dat Jess en mijn ouders nu al ongeveer 4 uur onderweg zijn. Jess zei dat ze vanacht in Zwitserland slapen en dan de volgende ochtend doorrijden. Dat betekend dat ze hier morgen rond 14:00 zijn. Ik moet dus nog 24 uur volhouden. Opeens hoor ik vanuit Daisy's kamer een harde knallen gevolgd door Daisy die hard gilt en mijn naam roept. Vlug draai ik mijn kamerdeur opslot. Ik verschuif mijn bed voor de deur zodat er niemand naar binnen kan. Ook het raam draai ik opslot, daar schuif ik de kleding kast voor. Ik wist helemaal niet dat ik zo sterk ben. Voorzichtig luister ik naar de voetstappen in ons huisje. Ik ben bang dat mijn hartslag mij verraad. Opeens krijg ik een appje, het is van een onbekend nummer. "Dat zal Teddy's nummer wel zijn." denk ik bij mezelf. Het is een filmpje, vlug pak ik mijn oortjes. Op het filmpje zie ik Daisy, ze ligt gewond op de grond. Op de achtergrond hoor ik Teddy zachtjes fluisteren "Vera jij bent de volgende." Ik huiver, Daisy heeft een bloedneus en een schram op haar hoofd en ik kan niks doen. Vlug app ik Jess dat ze moet opschieten. Ook stuur ik het filmpje door, misschien kan Jess er nog iets mee.

Horror VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu