Hoofdstuk 22: 1 week later...

4 0 0
                                    

Het is nog steeds donker in mijn hoofd, alleen hoor ik nu ook stemmen. Als ik goed luister kan ik sommige stemmen herkennen. Het zijn mam en pap, ze praten met een zware mannen stem. "Volgensmij wordt Vera eindelijk wakker." zegt de zware mannen stem. "Hoe weet u dat? Ze ligt al een week in coma, ik zie geen verschil." vraagt de stem die op mijn moeder lijkt ongerust. Ik probeer mijn ogen te openen, om de stemmen gerust te stellen. "Kijk maar." zegt de zware stem. Ik open mijn ogen en zie mijn ouders samen met een dokter in mijn kamer staan. "Wat doe ik hier?" vraag ik schor, terwijl ik probeer op te staan. Opeens zie ik de woorden op mijn arm en weet ik het weer. Ik was bijna dood, Teddy en Bram wilde mij en Daisy vermoorden, maar Jess en mijn ouders waren onderweg om mij te redden. "Waar is Daisy en waar is Jess?" vraag ik paniekerig. "Jess is thuis, die komt zometeen even. Daisy die is ehhh, die is dood." antwoord mijn moeder treurig. "Hoe ben ik hier gekomen? En Teddy en Bram, waar zijn die?" vraag ik nog steeds in paniek. Mijn moeder kijkt mij medelevend aan. "Vera je bent veilig nu, dat is het belangrijkste. Doe maar rustig, oke?" Ik knik voorzichtig. "Gaan die woorden op mijn arm ooit weg?" vraag ik aan de dokter. "Ik ben bang dat het blijvende littekens worden." zegt hij voorzichtig. Ik huiver, voor altijd Teddy's naam op mijn arm, voor altijd herinneringen. Dat wil ik niet! "OMG VERA! Je bent eindelijk wakker!" roept Jess terwijl ze op me af komt rennen. "Ik was zo bang dat je dood zou gaan, net als Daisy." Ik omhels Jess. "Wanneer is Daisy overleden?" vraag ik vervolgens. "Een paar dagen geleden, voor haar waren we te laat." zegt Jess verdrietig. "Weet je nog dat Daisy je alles wilde uitleggen?" vraagt Jess vervolgens. Ik knik "Maar mijn telefoon was leeg." vul ik haar aan. Jess knikt. "Hier staat alles in, ik heb het al gelezen." zegt ze vervolgens, terwijl ze mijn telefoon aangeeft.

Ik heb te vroeg gejuicht, ik ben niet vrij
Omdat Bram minderjarig is, heeft hij een andere straf. Ik moet wachten tot Vera bij komt, zodat ze tegen mij kan getuigen. Tot ze weten hoelang ik vast zit...
KUTZOOI....

Horror VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu