Hoofdstuk 23: Het bericht

5 0 0
                                    

Lieve Vera,
Er zijn wat dingen die ik je niet verteld heb, je verdient de waarheid te weten. Dus ik zal alles uitleggen.
Teddy en ik waren beste vriendinnen. Ze zat bij mij op hockey en bij mij in de klas. Teddy is gestoort, maar dat had ik niet echt door. Als Teddy iemand irritant vond moest die dood, dat ging verder dan alleen een doods wens. Toen Teddy een onvoldoende haalde voor wiskunde, moest ook onze leraar dood. Bram hielp Teddy met alles, omdat hij bang was voor zijn zus. En dar gold ook voor mij. Ik heb geholpen met het vermoorden van een hockey vriendin en met het vermoorden van een meisje uit mijn klas. Ik wilde stoppen, ik wilde dit niet meer. Ik zocht nieuwe vrienden en zo kwam ik bij jou, Molly en Jess. Teddy was boos op mij en besloot me te gaan stalken. Daarom had ze een realtie met Molly. Teddy verklapte perongelijk aan Molly dat ze mij kende van school, daarom vertelde Molly aan mij dat ze een relatie had met Teddy. Teddy kwam daar achter en verbood Molly om het tegen iemand anders te vertellen, omdat het haar plan in gevaar kon brengen. Molly werd steeds achterdochtiger en maakte het uit. "Je hoort geen geheimen te hebben in een relatie." zei ze. Teddy was ondertussen echt verlieft geworden op Molly en was dus boos dat Molly het had uitgemaakt. Daarom heeft Teddy Molly dus vermoord. Teddy was nog altijd boos op mij, haar plan was om mij te vermoorden, maar na de moord Molly werd ze overal in het land gezocht. Ze was naar Italië verhuist om onder te duiken. Dat mailtje dat ik gehad heb, met die korting. Die bleek van haar te komen. Haar plan was om mij op die camping te vermoorden, maar omdat jij mee was, moest jij ook dood, want anders zou jij gaan praten. Vanaf het moment dat ik geboekt had, heeft Teddy je gestalkt. Ze wist alles over je Vera, ze is zelfs in je kamer geweest. Ze liet een briefje bij Molly achter om je bang te maken, zo bang dat je thuis zou blijven. 2 mensen tegelijk vermoorden is lastig, zelfs voor Teddy. Nu weet je wat er echt is gebeurt. Ik hoop dat je het overleeft en een mooi leven krijgt.
Bedankt voor de mooie herinneringen en de mooie vriendschap. I love you♡
xxx - Daisy - xxx

Horror VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu