Ik lig op de grond terwijl Bram en Teddy mij grijnzend aan kijken. "Jullie hebben Molly vermoord. Waarom?" weet ik uiteindelijk uit te brengen. Teddy grijnst, maar ik krijg geen antwoord. Ik probeer op te staan en de pijn in mijn lichaam te negeren. Teddy ziet het en duwt mij met haar voet terug op de grond. Ik kreun van de pijn. Voorzichtig laat ik mijn hoofd op de grond zakken. "Vera heeft Daisy je verteld tot wat wij allemaal in staat zijn?" vraagt Bram grijnzend. Voorzichtig schud ik mijn hoofd. "Ik weet helemaal niks van jullie." zeg ik vervolgens voorzichtig. Teddy grijns en loopt de kamer uit. Weer kijkt Bram mij grijnzend aan. "Weetje Vera?" zegt hij. "We kwamen eigenlijk alleen voor Daisy, maar ja, we willen natuurlijk niet dat jij gaat praten." Ik kijk hem verschrikt aan "Ik houd mijn mond wel, laat me alsjeblieft leven." smeek ik. Bram grijnst "Dat risico wil ik niet nemen." Op dat moment komt Teddy weer binnen gelopen. Ze heeft een mee uit ons keukentje vast. Dreigend komt ze op me afgelopen. Ik probeer weg te kruipen, maar het is al te laat. Teddy grijpt mijn arm vast en zet de punt van het mes erin. Ik begin te gillen van de pijn. "Weetje Vera. Daisy is echt een slet. Weetje waarom? Ze wilt altijd aandacht van jongens. Toen ik een relatie had met Molly was ze jaloers dat het mij eerder was gelukt dan haar. Dus zoende ze de eerste beste jongen op het hockeyfeest. Ik kreeg meteen een filmpje, zodat ze kon opscheppen." zegt Teddy grijnzend. "Dus we hebben het woord 'slet' in haar arm gesneden." zegt Bram ter aanvulling. "Welk woord past nou echt bij jou Vera? 'Moordenaar' misschien?" zegt Teddy. "Ja of naïf." zegt Bram. "Naïve moordenaar dus?" vraagt Teddy. Ik zie Bram denken. "Ik voel de vibe niet helemaal." zegt hij vervolgens. Teddy kijkt hem vragend aan. "Ik bedoel die woorden matchen niet helemaal bij Vera. Je kunt beter 'jankend' doen. Ze heeft de hele vakantie alleen maar tegen Daisy lopen janken dat ze bang is en naar huis wilde." antwoord Bram grijnzend. Teddy grijnst en begint met het mes in mijn arm te snijden. Ik gil het uit. Ik voel hoe het bloed over mijn arm loopt. 'Jankerd' staat er in mijn arm gesneden, maar Teddy is nog niet klaar. Ze pakt mijn andere arm en zet het mes weer in mijn arm. Weer gil ik het uit van de pijn. Het doet zoveel zeer, dat ik de tranen niet meer tegen kan houden. Ik hoor Bram lachen, maar het kan me nu niks meer schelen, ik vecht voor mijn leven.
JE LEEST
Horror Vakantie
Mystery / ThrillerWat als de vakantie waar je zo naar verlangde eindigt in een grote nachtmerrie? Dit overkwam Vera van 18 afgelopen zomer in Italië. Wat doe je als je zelfs je beste vriendin niet meer kan vertrouwen? Als je geen kant meer op kunt? Zou je blijven? Z...