"Vera! Sta op! Die creep is hier binnen geweest!" schreeuwt Daisy terwijl ze hard op mijn slaapkamerdeur bonkt. Versuft stap ik naar buiten. Alles ligt over hoop, alsof er naar iets gezocht is. Voor ik kan vragen hoe Daisy weet dat het door die creep komt, duwt ze een briefje in mijn handen.
"Beste Daisy en Vera,
Dag 7 van jullie vakantie is aangebroken. Dat betekend dat jullie een keuze moeten maken. Daisy als jij Vera verteld wat je gedaan hebt, haar je grootste geheim verteld, zal ik je sparen. Vera als jij je masker af zet, zal ik die van mij afzetten. Als jij Daisy je ware zelf laat zien zal ook jou niks over komen. Doen jullie dit niet voor morgen middernacht, dan zullen de gevolgen ernstig zijn. De keuze is aan jullie. Jullie weten wat Molly is over komen, dat is omdat ze besloot niet de waarheid te vertellen. Dat zijn nou eenmaal de gevolgen van verkeerde keuzes maken. Dus kies verstandig.""Kies verstandig." herhaal ik. "Waarom gebeurt dit? Waarom wij? Waarom Molly?" Ik begin te huilen, dit was de druppel, nu kan ik echt niet meer sterk blijven. "Dit is iemand die ons kent, of in iedergeval al heel lang stalkt." zegt Daisy kalm. Waarom is ze zo kalm? Er is net gezegd dat we eindigen zoals Molly, dood dus! Waarom raakt Daisy niet in paniek? Waarom wilt ze niet naar huis? Ben ik echt te dramatisch of houdt Daisy iets voor mij achter? "Zullen we maar doen wat die creep van ons wilt?" vraag ik voorzichtig. "Echt no way dat ik hem zijn zin geef." Roept Daisy boos. Ik zucht "Wat jij wilt..." "Jij gaat dat ook niet doen hoor. Vera ik meen het!" zegt Daisy iets minder boos. Ik zwijg, zou hij echt in staat zijn ons iets aan te doen? Zou die creep dat kunnen?
Vera en Daisy de keuze is nu aan jullie. Gaan jullie eerlijk zijn en alles opbiechten, of willen jullie net zo eindigen als Molly? Kies verstandig...
JE LEEST
Horror Vakantie
Mistério / SuspenseWat als de vakantie waar je zo naar verlangde eindigt in een grote nachtmerrie? Dit overkwam Vera van 18 afgelopen zomer in Italië. Wat doe je als je zelfs je beste vriendin niet meer kan vertrouwen? Als je geen kant meer op kunt? Zou je blijven? Z...