Ik weet niet hoelang het geduurt heeft, maar eindelijk haalt Teddy het mes uit mijn arm. In mijn linkerarm staan de woorden 'jankerd' & 'bangerik' gesneden. In mijn rechterarm staat "I hope you have nightmares about me ♡ x Teddy." Alles zit onder het bloed. Opeens hoor ik een telefoon gaan. Voor 1 seconde dacht ik dat het Jess misschien was, maar toen bedacht ik me dat mijn telefoon leeg is. "Hey mam, wat is er?" zegt Bram. Ik wil om hulp gillen en Teddy en Bram in de problemen brengen, maar Teddy legt haar hand op mijn mond. "Waar ik ben? Teddy en ik zijn in een parkje aan het chillen." Teddy kijkt Bram geïriteerd aan, Bram hangt op. Uit woeden geeft Teddy een harde trap tegen mijn schouder. Ik schreeuw het uit en voel meteen dat ik mijn arm niet meer kan gebruiken. "We moeten van hun af." zegt Teddy vervolgens. Samen met Bram loopt ze mijn kamer uit. Nog geen minuut later hoor ik een harde schreeuw uit Daisy's kamer komen, gevolgd door een harde klap. Ik hoor Teddy en Bram lachen en daarna is het stil, te stil. Net op het moment dat ik begon te denken dat ze weg waren, komen Teddy en Bram mijn kamer weer binnen. "Nu jij nog Vera!" roept Teddy grijnzend. Ze lijkt er echt lol in te hebben, wat mij nog banger maakt. "Je mag kiezen Vera. Wil je een snelle dood, of een langzame pijnlijke dood?" vraagt Bram, alsof ik echt een keuze heb. "Ze wilt een pijnlijke dood!" antwoord Teddy grijnzend in mijn plaats. Bram begint hard te lachen. Hij loopt mijn kamer uit en Teddy begint tegen mijn heupen aan te trappen. Bram komt mijn kamer weer binnen met een glas water. "Drink!" zegt hij, maar ik weiger. Ik weet dat hij er iets in gedaan heeft, want het water ziet er niet zo helder uit zoals zou moeten. Teddy opent met haar handen mijn mond, met alle kracht die ik in me heb probeer ik mijn mond weer te sluiten terwijl Bram het water in mijn mond giet. Meteen voel ik het water door mijn slokdarm lopen. Voordat ik kan vragen wat er in zat voel ik Teddy's voet hard tegen mijn slaap kopen. Alles draait en dan is het donker.
Het is me gelukt, Daisy en Vera zullen allebei sterven. Nog even en er is niemand meer die mij kan verraden. Ik kan dus gaan en staan waar ik maar wil.
JE LEEST
Horror Vakantie
Mystery / ThrillerWat als de vakantie waar je zo naar verlangde eindigt in een grote nachtmerrie? Dit overkwam Vera van 18 afgelopen zomer in Italië. Wat doe je als je zelfs je beste vriendin niet meer kan vertrouwen? Als je geen kant meer op kunt? Zou je blijven? Z...