Ik zit al zo lang vast in deze cel, dat de muren op mij af beginnen te komen. Vorrige week was de uitspraak. 10 jaar cel & tbs! Phoe, om gek van te worden. Ik heb een persoonlijkheidsstoornis heb ik mij laten vertellen, daarom deed ik wat ik deed. Maar ik heb geen spijt, van geen een moord, ze verdiende het! Vera durfde me niet aan te kijken tijdens haar verklaring. Het maakte mij zo woest. "Kijk me aan jankerd!" had ik naar haar geroepen, ze barstte meteen in tranen uit. Bram zit nu in een jeugdgevangenis. Hij verdient dat niet, niks hiervan was zijn idee. Hij deed gewoon wat ieder broertje zou doen, luisteren naar de bevelen van zijn grote zus. Ik baal nog steeds dat Vera het overleefd heeft. We hadden gewoon iets beter ons best moeten doen. Dan was ik hiermee weggekomen. Als Daisy nooit gestopt was, mij nooit in de steek had gelaten, mij nooit veraden had, dan was het nooit zo geëindigd. Het is Daisy's schuld, maar niemand ziet dat. Eens in de week komt mama langs. Ze is echt kwaat op mij, maar ze kan me niet missen. Ik ben ook kwaat op mama, ze had me moeten beschermen, maar dat deed ze niet. Ze heeft de rechter zelfs verteld dat ik de afgelopen week bijna niet thuis was en dat mijn kamer in Italië vol lag met verzamelt materiaal over Vera en Daisy. Op het moment dat ik Vera vermoordde heeft haar beste vriendin Jess de Italiaanse politie ingelicht over mij. Ze zijn naar mijn huis gereden voor een huiszoeking en hebben mij daar opgewacht. De Nederlandse regering heeft vervolgens om een uitlevering gevraagd en dat gekregen. En hier zit ik dan. In het koude Nederland, in een koude cel, weggestopt voor de maatschappij. Als ik ooit vrij kom maak ik je kapot Vera, wacht maar!
JE LEEST
Horror Vakantie
Mystery / ThrillerWat als de vakantie waar je zo naar verlangde eindigt in een grote nachtmerrie? Dit overkwam Vera van 18 afgelopen zomer in Italië. Wat doe je als je zelfs je beste vriendin niet meer kan vertrouwen? Als je geen kant meer op kunt? Zou je blijven? Z...