A túra előtt

124 1 0
                                    

Egyik este tévét néztem a nappalinkban. Amikor befejeztem a filmet, már későre járt. Úgy döntöttem felmegyek a szobába. Nem tudtam hogy anyu és Livi mit csinált.

Amikor beléptem a szobába, anya Livi ágyán ült. Livi félmeztelenül anyu ölében feküdt, és nyöszörgött. Először nem tudtam mi a baj, de megpillantottam egy kis lufit anyu kezében.

„Ó már aludni jöttél?" Anyu kérdezte tőlem.

„Az mi?" érdeklődtem. Livi csendes volt, de hatalmasakat nyögött.

„Livikének beöntésre van szüksége. Holnap megyünk túrázni, és nem akarom, hogy fájjon a hasa." Anyu magyarázta. „Idehoznád a bilit?" A sarokba mutatott ahol egy kicsi rózsaszín gyerek vécé volt. Megfogtam és odavittem anyunak.

Amint letettem a bilit anyu lábához, ő ráültette Livit. Meglepett, hogy Livi ráfért a bilire. Livi púzott, és nyomni kezdett. A szagokból ítélve, a beöntés sikerült.

„Hozok vécépapírt hogy megtöröljelek. Egy perc." Anyu mondta és eltűnt egy pillanatra.

„Gábornak is adni fogsz egy beöntést?" Livi kérdezte. Anyu egy pillanatra megállt gondolkodni. Rám nézett, mintha tőlem várná a választ.

„Gábornak pelenkája van, szóval neki nem kell ma beöntést."

Remek, mindenki normális ruhát fog viselni holnap, én pedig pelenkában fogok szaladgálni.

GondozóházWhere stories live. Discover now