Nem tudok aludni

53 1 0
                                    

Nem tudtam aludni este, így felkeltem és átsétáltam anyához tévézni.

„A pelusod tiszta?" Anyu kérdezte meglepődve amikor meglátott. Bólintottam, de nem nagyon hitte el. Lehúzta a pizsama alsómat és megtapogatta a pelusomat.

„Igazat mondtál." jegyezte meg. „Na gyere ide, öleld meg anyucit."

Egy bűnügyi filmet nézett, és hagyta hogy csatlakozzak hozzá. Egy fél óráig ott voltam, amikor kikapcsolta a tévét.

„Na elég volt, menj vissza aludni." utasított.

„De anya, nem vagyok álmos." mondtam.

„ Oké, van valamim amit adhatok neked." Anyu mondta. Amikor látta. hogy kíváncsi lettem, elővett egy kúpot a éjjeliszekrényből.

„De anya, nem kell kakilni." védekeztem.

„Ez nem arra van, hanem alvásra." Anya magyarázta.

„De... de nem lehet tablettaként?"Próbáltam győzködni.

„Nem, tudod jól, hogy egy kúp a popódba jobban működik." Anya mondta, és tudtam, hogy nem vitatkozhatok vele.

Lehúzta a pelusomat, és gyorsan benyomta a kúpot. A gyógyszer kicsit nagyobb volt a szokásosnál, így elakadt a lélegzetem amikor bekerült a popsimba.

Először észre se vettem a hatását, de egy pillanattal később ásítani kezdtem.Egy pillanatra lecsuktam a szemem, és mire kinyitottam az ágyamban voltam, és reggel volt.

GondozóházOnde histórias criam vida. Descubra agora