Livikének szorulása van

64 1 0
                                    

Délután volt, kint játszottunk a kertben. Nagypapi behívta Liviát. Én követtem őket, mert nem volt más dolgom. Nagypapi felfektette Liviát az ágyra, megordította, majd lehúzta a bugyiját. Kicsit meglepett a hirtelen meztelenség, és hátraléptem. Nagypapinak fel se tűnt, hogy ott voltam és őket bámultam.

Nagypapi felhajtotta Livía szoknyáját es benyomott neki egy kúpot amit a zsebéből varázsolt elő. A kúp eltűnt Livike fenekében, mintha nem is létezett volna. Livike meg se zokkant, ami nagyon meglepett. Nem sokkal ezután, nagypapi felhúzta Livike bugyiját és szoknyáját és elengedte.

A másik szobába mentünk játszani. Csendesen elvoltunk a legóval egy óráig. Egy óra múlva nagyi megérkezett és bekapcsolja a tévét.

"Miért nem néztek egy mesét?", mondta, és talált nekünk egy jó csatornát.

Mindketten hasra feküdtünk a földön, és onnan néztük a tévét. Nagyi álldogált egy ideig a szoba sarkában majd közelebb jött hozzánk. Leguggolt, majd hirtelen lehúzta Livike bugyiját. Én Livi mögött feküdtem, így láttam ahogy a kinyomott kúp megcsillant a bugyijában.

Nagyi nem teketóriázott, megfogta a kúpot és visszanyomta Livibe. A tesóm egy nagyot sóhajtott és hátra pillantott.

"Ne már!" Kicsit hisztizett és elhessegette nagyit. Nagyi megvonta a vállát, majd elindult kifele. Csak ekkor vettem észre, hogy nagyi magával vitte Livike bugyiját és szoknyáját. A tesóm félmeztelenül feküdt és nézte a tévét.

Kicsivel később nagyi visszatért egy törölközővel és egy bilivel. Gyengéden Livi alá csúsztatta a törölközött, majd közölte:

"Livike, ha kakilni kell, nyugodtan maradj a törölközőn. Nem kell szaladni a vécére, mert itt van a bili!"

A tesóm elkezdett hisztizni. Vonogatta a vállát és fetrengett a tévé előtt. Egy kis idő múlva nagyi ismét megjelent. Leguggolt megint, majd Livike fülébe suttogott valamit. Livi csak vonogatta a vállát.

Kisvártatva, nagyi előhúzott egy körtepumpát, Lívia popsijába dugta és spriccelt vele. Lívia felordított és megpróbált felugrani. Nagyi lennt tartotta, amitől a tesóm összegörnyedt.

"Nincs semmi gond, Livike. Ettől majd tudsz kakálni." Nagyi mondta, majd abbahagyta a beöntést. Kihúzta a körtepumpát, mire Livike rögtön vizet kezdtett spriccelni a fenekéből. A víz mellett két kis kakidarab is kicsúszott.

Nagyi otthagyta Lívit a kakidarabokkal együtt. Livike folytatta a tévézést.

Alig fejeztük be a mesét, amikor nagyi ismét megjelent. Livike felé fordult és könyörögni kezdett.

"Sajnos ez nem így müködik. A legjobbat szeretnék neked. Kakilnod kell." Nagyi csitítgatta, és megölelte Lívit. Ekkor vettem észre, hogy egy újabb kúpot vett elő az otthonkájából és gyorsan benyomta Livinek.

Ahogy ott ölelkeztek előttem, nagyi masszírozni kezdte Livike pociját. Néhány másodperc múlva, nagyi felemelte Líviát és a bilire rakta. Livike alig ért hozzá a bilihez, kakilni kezdett. Néhány másodperc múlva a bili tele volt. Nagyi megdicsérte Líviát és hozott nekünk egy forró csokit. Livike is megnyugodott és utána nevetgélt a következő meséken.

GondozóházWhere stories live. Discover now