Egy nap, Anyának egy ötlete támadt és elmentünk kettecskén a helyi kávézóba. Mióta ismét pelenkázni kezdted, nem volt lehetőségem kimenni, úgyhogy nagyon örültem neki. Kaptam egy rendes pólót, és nadrágot, ami eltakarta a pelenkámat, így senki sem látta.
Anyu nem akarta, hogy előre üljek a kocsiban. „A pelenkások hátra mennek." viccelődött, és megcsikizett. Mindketten nevettünk, és elindultunk a kávézóba.
„Anya, kaphatok egy kávét?" kérdeztem.
„Egyáltalán nem. Nem hiszen hogy jót tenne neked."Az elutasítás fájt, így könyörögni kezdtem.
„Lééégyszíííí" kérleltem.
„Jól van, veszek egy cappuccinót, és ihatsz belőle, úgy jó?" Anyu ajánlotta, és bólintottam.
Leültünk a majdnem üres kávézóba - egy másik hölgy ült a túloldalon. Anyu vett egy forró csokit nekem, és egy cappuccinót. Nem értette miért akarok inni a cappuninójából, de hagyta hogy igyak belőle.
„Észre se vettelek titeket!" A másik hölgy mondta. Anyu rájött, hogy az egyik ismerőse volt, és csatlakozott hozzánk.
„Egy kicsit szégyenlős vagy, Gáborka?" a hölgy kérdezte, akire nem is figyeltem amikor bemutatkozott.
„Egy kicsit szégyenlős amikor kijövünk." Anyu magyarázta. „Amióta pelenkázunk, a világ kicsit megváltozott."
Elpirultam amikor megemlítette a pelenkát. Úgy tűnt a hölgy már tudott róla és folytattuk a beszélgetést.
„A lányod?" A hölgy hirtelen kérdezte.
„A nagyanyjával. Kicsit betegeskedik, és nem akarjuk, hogy a gyerekek megosszák az összes bacit." Mosolygott.
„A, értem. Sokat betegeskedik a lányod?" A hölgy érdeklődött.
„Amúgy nem." Anyu válaszolta. „Főleg Gáborka beteg. Múlt héten annyira lázas volt, hogy majd meghalt. Kapott vagy fél doboz kúpot, mire lement a láza." A kúp említésétől ismét elpirultam.
A lányok folytatták a beszélgetést erről-arról. Nem nagyon tudtam figyelni, mert a hasam csikarni kezdett. Megpróbáltam egyenesen ülni, és a rajzfilmekre gondolni, hogy ne zavarjon a hasam. Egy kicsit púztam, de a lányok nem vették észre.
Egy pillanatra elmúlt a hasfájás, és ittam kicsit anyu cappucinójából. Ahogy előrehajoltam, a hasam ismét fájni kezdett, és kakilni kezdtem. Egy hatalmas darab, kemény kaki kúszott a pelenkámba, amitől elpirultam.
„Valami baj van?" A hölgy kérdezte felém pillantva.
„Ó jaj! Az hiszem, Gáborkának volt egy hoppáré! Jobb had összeszedelődzködünk, mielőtt mindenki szagolni fogja."
A hölgy megértően mosolygott, amint mi felálltunk és elindultunk az ajtó fele.
„Nincs semmi gond. Majd otthon lecseréllek." Anyu biztatott. Nem volt semmi gondom: boldog voltam, hogy ihattam a cappucinóból.
YOU ARE READING
Gondozóház
FantasyA gondozóház egy valódi események által inspirált fétis történet. A fókusz a pelenkázáson, végbélkúpon, lázmérőzésen van. Ha ezeket undorítónak tartod, kérlek ne olvasd tovább! Egy nagyon kedves, és gondozó anyával, apával, és hugival nőttem fel. Ne...