Meztelen huncutság

75 0 0
                                    

Egyik este Livinek az az ötlete támadt, hogy birkózzunk. Hemperegtünk az ágyon, de a ruhánk állandóan beleakadt valamibe.

„Vedd le a felsődet, így jobb lesz." Livi mondta és elkezdtünk vetkőzni.

Nem emlékszem pontosan mi történt de 10-15 perc múlva meztelenül birkóztunk a padlón. Nagyon élveztük - nem szexuálisan - és nevettünk.

Hirtelen anyu megjelent és kiabálni kezdted. „Mit csináltok? Miért vagytok csupaszon?"

Gyorsan leugrottunk, és elkezdtünk felöltözni.

„Ez a szoba annyira büdös. Melyikőtök pukizott?" Anya kérdezte.

„Nem én!" Kiáltottunk fel ugyanakkor. Elkezdtünk nevetni.

„Ez nem vicces." Anyu közölte. „Livi, menj a vécére. Gáborka, gyere ide, máris adom a kúpot." Parancsolta.

„De anyu, nem kell..." védekeztem, de rájöttem nem fogom meggyőzni.

Anya magához húzott, és rámadta a pelenkát. Kisvártatva a fiókba nyúlt és kihúzott egy végbélkúpot. A pelusom alá nyúlt és nyomta is a popómba a gyógyszert. Kicsit felsikkantottam, de hagytam hogy beadja.

„Esküszöm, néha legszívesebben elfenekelnélek titeket." Anyám sóhajtott, és rámadta a felsőmet.

Livi hamarosan visszatért lesütött szemmel. „Sikerült kakálni?" Anya kérdezte, amikre bólogatott.

Lementünk a nappaliba tévézni. Ahogy lefelé tartottunk a lépcsőn a hasam feladta a küzdelmet, és telenyomtam a pelust.

„Csinálok egy esti teát, aztán lecseréllek." Anyu mondta, és hagyta hogy tévézzünk. Én a szaros pelusban ülva hagytam, hogy Livi találjon nekünk egy filmet.

GondozóházOnde histórias criam vida. Descubra agora