Gyönyörű szombat délután volt, és izgatottan indultam el barátom születésnapi bulijára. Anyu felöltöztetett a kedvenc zöld rövidnadrágomba és a hozzáillő tornacipőmbe, de amint megérkeztünk a buliba, éreztem, hogy valami gond van.
A többi velem egyídős fiatalok röhögni kezdett, a zöld nadrágomra mutatva. Ekkor jöttem rá, hogy a zöld nadrág alatt nagyon látszott a fehér pelenkám! Zavartól vörös lett az arcom. A rövidnadrágom alig rejtette el a pelenkámat, amit alatta hordtam. Segítségért anyára néztem.
"Semmi gond nincs a pelenkázással" anya magyarázta a többiek előtt. "Gábor időnként kiakad, és ez a legjobb módja annak, hogy megakadályozzuk a baleseteket.
Anya magyarázata rontott a helyzeten. A többiek még hangosabb ujjongásban és nevetésben törtek ki. Anya látta a szememben a kellemetlenséget, és habozás nélkül megfogta a kezem, és azt mondta: "Gyerünk, Gábor. Menjünk haza."
Amikor kimentünk az autóhoz, letérdelt, és azt mondta: "Tudod, nem az a fontos, hogy mások mit gondolnak rólad. Az a fontos, hogy jól érezd magad, és bízz magadban. a zöld rövidnadrág és pelenka aranyosan néz ki rajtad."
Nem tudtam nem mosolyogni anya kedves szavain, és tudtam, hogy szeret, bármi mást is gondolnak mások rólam.
Anyu kinyitotta a kocsi ajtaját, és betessékelt a hátsó ülésre. Miután beerősített az ülésbe, megtapogatta a pelenkát.
"Ó úgy tűnik bepisiltél! Nemsokára hazaérünk, és lecseréllek.„ Anya ígérte.
"Anyu, nem mehetnénk el előtte fagyizni?„ Javasoltam.
"Persze, ha nem zavar a nedves pelus.„ Anya beleegyezően bólintott.
"Nem zavar, menjünk fagyizni!„ kiáltottam. Mindketten nevettünk, és néhány perc múlva fagyizóhoz értünk.
"Szeretlek, anya.„ Mondtam anyának.
"Én is szeretlek.„ Anya mosolygott rám.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gondozóház
FantasiaA gondozóház egy valódi események által inspirált fétis történet. A fókusz a pelenkázáson, végbélkúpon, lázmérőzésen van. Ha ezeket undorítónak tartod, kérlek ne olvasd tovább! Egy nagyon kedves, és gondozó anyával, apával, és hugival nőttem fel. Ne...