Nagyiéknál aludtunk egyik este. Reggel nagyi és nagypapi csinált nekünk palacsintát, és meleg tejet. Miután megreggeliztünk, a kanapéra ültünk és reggeli mesét néztünk.Bár idősebbek voltunk, még mindig szerettük a reggeli meséket.
„Oké, itt a ruhátok." Nagyi mondta és mellénk rakott egy csomó rucit. Ezután levetkőztette és hátára fektette Livit, és segített neki felöltözni.
„Te jössz" intett felém, és segített kibújni a pizsamából. „Mi van a pelenkában?" Hirtelen kérdezte, és elbizonytalanodtam. Lenéztem a pelusra, megérintettem, és éreztem a nedvességet.
„Pisi" mondtam.
„Csak pisi?" Nagyi kérdezte, „Kaki nincs?" Megráztam a fejem. Nagy csalódottnak tűnt.
„Ma reggel jó lenne kakálni. Nem baj ha ebben a pelusodban maradsz, amíg az sikerül?"
„Jó" mondtam, a nedvesség amúgy se zavart annyira.
Nagyi otthagyott minket tévézni. Miután a mese befejeződött, kimentünk az udvarra játszani. Livi rendesen fel volt öltözve, amíg én egy felsőben, és egy pelenkában mászkáltam. Meleg volt, és a pelusom is kicsit megszáradt.
„Gáborka, kaka?" Nagyi ismét kérdezte, és megint ráztam a fejem.
A meleg tej miatt megint pisilnem kellett. Leültem a fűbe és hagytam, hogy csorogjon. A pisi kellemesen felmelegített. Kicsit izzadni kezdtem a túl sok melegségtől.
„Menjünk be, képregényt olvasni!" Livi javasolta, és elindultunk befele.
Képregény olvasás közben nagyi ismét megjelent. „Gáborka, itt az ideje, hogy kakáljál." Megvontam a vállam, mert nem kellett.
„Oké, adok egy kúpot, az majd segíteni fog." Nagyi közölte, én pedig beleegyezteztem. Nagyi kiment és visszatért egy kúppal a kezében. Leguggolt mellém, és lehúzta a pelusomat.
„Oh, de nedves!" Mondta, ahogy benyomta a kúpot. Ezután felállt, és hagyott minket játszani.
„Nem fáj a popód a sok kúptól?" Livi érdeklődve kérdezte.
„Nem, egyáltalán, nem. Hozzászoktam." Mondtam. Az igazság az, hogy néha kellemetlen volt, de a kúp sokat segített, ezért kicsit szerettem.
Néhány pillanatig tartott, amíg éreztem a gyógyszer hatását. Kicsit széttettem a lábam, és nyomni kezdtem. Egy pillanat múlva a pelusom felduzzadt, és megtelt kakival.
„Fúj" Livi közölte amikor szagolni kezdett, felállt, és kinyitotta az ablakot. Meglepetésemre, nagyi vagy fél óráig a konyhában volt, úgyhogy addig képregényt olvastam a koszos pelusban.
„Végre" Nagyi sóhajtott, mikor látta, hogy sikerült tojnom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gondozóház
FantasiaA gondozóház egy valódi események által inspirált fétis történet. A fókusz a pelenkázáson, végbélkúpon, lázmérőzésen van. Ha ezeket undorítónak tartod, kérlek ne olvasd tovább! Egy nagyon kedves, és gondozó anyával, apával, és hugival nőttem fel. Ne...