A kertben játszottunk fogócskát. Kisvártatva a hasam fájni kezdett, és úgy döntöttem jobb leülni. Livike elszaladt a kert másik végébe a virágokat bámulni.
Nagyi közelebb lépett hozzám és megsimogatta a hátam.
"Jól vagy, Gáborka? Mi a baj?" Kérdezte, mire megvontam a vállam.
"Fáj a pocid?" Nagyi folytatta a kérdezgetést. Gyengéden bólogattam.
"Szeretnél bejönni és vécére ülni?" Ajánlotta, de nemmel feleltem. Nem akartam bemenni és ráülni a hideg vécére. Amíg anyu pelusban tartott, nagyi engedte hogy használjam a vécét.
"Semmi gond, mi lenne, ha itt a kertben próbálnál vécézni?" Ajánlotta, és a hátsó fal felé, a fűre mutatott.
Felálltam és elindultam a hátsó fal felé, de meggondoltam magam és visszafordultam.
"Most meg mi a baj?" Nagyi kérdezősködött. Megvontam a vállam, mutatva hogy nem kell vécéznem.
"Attól még fáj a pocid. Mi lenne ha adnék neked egy gyógyszert ami segítene?" Amikor látta, hogy beleegyeztem, bement a szobába és visszatért néhány perc múlva.
"Gyere ide, egy percre." Magához húzott és kivett egy kenőcsöt a zsebéből. A kenőcsből egy kis gombócot nyomott a kezére. A kezével benyúlt a pelusom alá és a popsimhoz dörzsölte. Egy kicsit meghökkentem.
"Várj egy pillanatot, ez remélem nem túl hideg." Elkezdtem egy kicsit megijedni, amikor elővett egy hosszúkás tárgyat - egy végbélkúpot - és azzal is a nadrágomba nyúlt.
Egy kicsit lábujjhegyre álltam, és tiltakozni kezdtem, mikor nagyi benyomta a kúpot. Meg próbáltam eltolni magamat nagyitól, de már a kúp a fenekemben volt. Nagyi kihúzta a kezét és a hátsómat megszorította mielőtt elengedett.
"Jól van. Ülj le ide egy kicsit, vagy sétált az udvarban." Nagyi bátorított. Megfogtam egy játékautót és a fához szaladtam, ahol egy kicsit tologattam a kocsikat.
Hamarosan a hasam csikarni kezdett, de nem érdekelt. Mikor éreztem, hogy elkezdtem bekakilni, gyorsan felálltam, és megpróbáltam rohanni. Alig tettem meg két lépést, a kaki jönni kezdett és a pelusba landolt.
"Ügyes vagy, Gáborka! Mindjárt bemegyünk és lecseréljük a pelusodat."
Mosolyogtam, és bementünk. Bent nagyi öltöztetett és megtörölte a popsimat.
"Adj egy puszit nagyinak, amiért segítettem neked." Kérte, és engedelmeskedtem. Hálás voltam, hogy már nem fájt a pocim.
STAI LEGGENDO
Gondozóház
FantasyA gondozóház egy valódi események által inspirált fétis történet. A fókusz a pelenkázáson, végbélkúpon, lázmérőzésen van. Ha ezeket undorítónak tartod, kérlek ne olvasd tovább! Egy nagyon kedves, és gondozó anyával, apával, és hugival nőttem fel. Ne...