Elkapott az eső

33 1 0
                                    

Livi és én elmentünk az utca végi szomszédokhoz játszani. Egy darabig ott voltunk, és nagyon jól éreztük magunkat. Miután végeztünk, a hangulatunk megváltozott: ahogy kiléptünk a szabadba, és hatalmas eső fogadott.

Nemcsak csontig áztunk és csurom vizesek voltunk, hanem meg is csúsztunk a sáros út szélén. Mindkettőnket nedves sár borított, mint ázott kutyák haza ballagtunk. Nevettünk, hogy milyen koszosak lettünk a hatalmas esőtől.

Amikor anyu meglátott minket, ahogy hazaértünk, megdöbbent az állapotunktól.

"Nézzétek mindkettőtöket! A sár beszivárgott a ruhátokba, és még a cipőtök is tele van sárral! Egy hétig tisztítani fogom ezeket!"

Nem tudtunk visszafogni a vihogásunkat, még akkor sem amikor anya levetkőztetett minket a bejáratnál.

„Egy lépést sem vagyok hajlandó engedni. Viszitek a sárt!" Anyu magyarázta.

Anya azt se engedte, hogy törölközővel takarózzunk, mivel a bőrünket sár borította.

„Azonnal menjetek a fürdőszobába!" Utasított minket.

Készített egy nagy fürdőt, amíg meztelenül, dideregve, de mosolyogva a kád mellett álldogáltunk. Miután befejeztük a fürdést, végül kaptunk egy törölközőt, és bemehettünk a hálószobába. Lefeküdtünk az ágyra, és anyu bekapcsolta a tévét egy kis háttérzajhoz.

A ruhásszekrényben kotorászott, és végül elővett egy furcsa fehér dobozt.

„Aggódom, hogy mindketten megbetegszenek ettől az átázástól. Szóval, kezdjük veled, Gábor."

Megfordított, és eltávolította a törülközőt a testemről. Még mindig nedves voltam, és csöpögtem a víztől. A gerincem bizsergett a hideg levegőtől.

Hirtelen egy hideg tárgyat éreztem a popómnál. Anya mögöttem állt, a kezét a hátamra téve lent tartott. Széthúzta a popsimat, és nyomta a kúpot.

A hátsóm azonnal beszippantotta a hideg végbélkúpot. Megborzongtam a hidegtől. Azonnal ki akartam nyomni a kúpot, de anyu összetartotta a hátsómat, ami megakadályozta, hogy a kúp kijöjjön.

„Mit kapunk, anyu?" Livi kérdezte udvariasan.

„Ez egy vitaminos kúp, kedvesem. Csodákat tesz az egészségeddel, és a belsőddel is. Szóval ne aggódj."

Livi kissé aggódva válaszolt: "De nem érzem magam rosszul, tényleg jól vagyok."

„Elég a játékból, Livi" anya parancsolta határozott hangon. „Azonnal fordulj meg."

Livi vett egy mély lélegzetet, és egy pillanatra megfeszítette magát, mielőtt anya benyomta neki is a kúpot. Aztán elmosolyodott.

„Nem is olyan rossz, igaz?" anyu kérdezte, hogy meggyőzzön minket arról, hogy nem is volt kellemetlen vagy fájdalmas.

"N-nem, anyu. Nem igazán fájt" válaszoltam.

Anya bólintott, és felöltöztetett minket, és felvitt a szobánkba. Én kaptam egy éjszakai pelust, Livi pedig egy pizsama alsót.

GondozóházWhere stories live. Discover now