Délutáni szomszédság

31 0 0
                                    

Átmentünk Ágika nénihez bulizni. Ágika néni gazdak volt, és volt egy kerti úszómedencéje. Nem volt nagy de négyen-öten belefértünk. Livi, és én a medence körül játszottunk.

„Szeretnétek bemenni a vízbe?" Anya kérdezte, és igennel feleltünk.

„Gáborka, hozom a fürdőrucidat." Mondta, és elővarázsolt egy vastag alsót.

„Ez mi?" kérdeztem, de már tudtam a választ.

„Egy vastag fürdőruci, olyan mint a pelenka, szóval segít a beleseteiddel." Anya mosolygott. „Gyorsan vetkőzz le itt, és rád adom."

Anya mindenki szeme előtt levetkőztetett és a fürdőpelusba segített. Kicsit elszégyelltem magam, és Ágika néni is félrenézett, hogy ne lásson semmi kellemetlen dolgot.

Kicsit fürödtünk. Anya hamarosan a medencéhez hozott némi sütit, majd csokit, és chipset. Szerintem több chipset és csokit ettem, mint az előző 6 hónapban!

Egy-két órát töltöttünk a vízben, amikor elkezdett kihűlni.

„Gyertek ki. Gábor, gyere velem átöltözni." Anya utasított, és követtem.

Ágika néni fürdőszobájába vezetett, ahol elkezdtett kicsomagolni a vizes pelusomból. A táskájából elővarázsolt egy száraz, és tiszta pelust és belesegített.

„Rengeteg rossz kaját ettél ma. Attól félek, hogy be fog ragadni a feneked.Adni fogok egy kúpot." Anya mondta és máris nyúlt a táskájába a popó piruláért.

„De nem kell kakilnom." Mondtam, de anyunak volt válasza mindenre.

„Persze, hogy nem kell! Ezért van a kúp!" Magyarázta, és már nyúlt a pelusomba.

Átölelt, így nem tudtam elhúzódni tőle, majd a pelenkám alá nyúlt. Fájdalommentesen, és gyorsan benyomta a kúpot. Egy nagyot sóhajtottam amikor becsúszott.

„Most pedig próbáld meg a popódban tartani." Anya bátorított.

Visszasétáltunk az úszómedencéhez, ahol Livi már átöltözött. Leültünk a kerti asztalhoz, és csevegtünk egy kicsit. Nem tartott sokáig amíg a hasam csikarni kezdett. Megfogtam anya kezét és megszorítottam.

„Jaj, mennünk kell!" Anya sikkantott. „Jön a kaki!."

A szomszéd kicsit felnevetett, és felugrott velünk együtt. Ahogy kifelé mentünk, megálttunk egy pillanatra elköszönni. A szomszéd visszament a medencéhez és megkereste anyu táskáját amit otthagyott. Hamar megtalálta, és elindultunk haza, de túl késő volt: alig léptünk ki az ajtón, kakilni kezdtem. Szerencsére csak egy percig tartott amíg hazaszaladtunk, és anya lecserélt.

GondozóházWhere stories live. Discover now