27/09/17
Anneannemlerdeydik.
Dedem her zamanki gibi yine televizyondan maç bulmuş izliyordu. Ona süperlig amatör lig falan fark etmiyordu. Maç olsun yeterdi.
Canım sıkıldığı için ben de izlemeye başladım. Dakikaya baktığımda 60'ı gösteriyordu.
Koltuğa iyice yayılıp izlemeye devam ettim. Dedem yine kaptırmıştı kendini saydırıp duruyordu. Bu halleri beni güldürüyordu. Canım dedem muck.
Dakika 61
Ekranda gösterilen oyuncuya baktım 11 numara Barış Alper Yılmaz.
Anons geçildi "oyundan çıkan oyuncu 7 numara Burak Sürmeli ,giren oyuncu 11 numara Barış Alper Yılmaz"
Yuhalanmaya ve ıslıklarla giren oyuncuyu demoralize etmeye çalışıyorlardı. Galiba başarılıda olmuşlardı(?)
...
19.45
Maç biteli çok olmuştu. 0-0 berabere kalmışlardı. Dedemden aldığım bilgiye göre Ankara Demir bu ligin iyilerindenmiş.Akşam olmuştu babamın gelmesi ile birlikte yemeğe geçtik. Yemekleri yiyip çay faslı falan derken saat on olmuştu. Biraz daha oturup kalktık.
~♡~
08/10/17Hafta sonu olduğu için Esma ile birlikte kütüphaneye ders çalışmaya gelmiştik. Yks öğrencisi olmak ahh ah.
10.sınıfta arkadaşlarımızla yaşadığımız o güzel anlar burnumuzda tütüyordu.Kitaba boş bir şekilde bakmaya devam ediyordum. Dalmıştım. Dalgınlığım Esma'nın eli sayesinde geçmişti. Soluma dönüp onunla göz göze geldim ve gülümsedim. O da sıkılmış olacak ki eli ile terası gösterdi. Kafamı sallayıp yan sandalyeye koymuş olduğum montumu alıp giydim. Esma'da montunu giydikten sonra terasa adımladık.
Terasa çıkmış sessizce yürüyorduk.
Esma:"Çok sıkıldım artık" cebinden telefonunu çıkarıp saati gösterdi. "Saate bak Çağla 7 saattir çalışıyoruz yetmez mi? Kafam allak bullak oldu"
Gülümsedim "Yeter yeter... amaa sana demem gereken bir şey var." Yürümeyi bıraktı ve bana döndü merakla gözlerle bakıp tek kaşını kaldırdı. "Hayırdır" dedi
Güldüm"Ciddi bir şey değil ya. Sadece...sadece seninle birlikte bir maça gidelim diyorum"
Esma:"Maç mı?" diye sorunca başımı olumlu anlamda sallayıp gülümsedim. "Sen ve ben ikimiz gidelim işte hem değişiklik olur. Hem de şu geçen sana bahsettiğim çocuk belki onu görürüm hmm? Lütfen Esma"
Esma durup bir düşündü. Onu tanıyorsam beni asla kırmayacağını biliyordum. Esma"Peki tamam gidelim ama ne zaman? Ve biletler falan nasıl alınacak? Hayatımda ilk defa maça gideceğim hem de 3.lig" 3.ligi bastırarak demişti.
"Biliyorsun benimde ilk. Ama 3.lig olmasının şöyle bir avantajı var maç saatleri erken oluyor. Yani ailemize kütüphaneye diye çıkıp gidebiliriz." Dedim sonlara doğru heyecanlı sesime engel olamayarak.
Esma gülümsedi "En yakın ne zaman?" Hemen cevapladım "Haftaya cumartesi Ankara Demir Stadı'nda oynanacak,ve az önce maçları vardı biraz izlemiş olabilirim."dedim sırıtarak ve hemen sonra dudağımı büzdüm ve "90+1 de girdi 4 dakika sonrada maç bitti zaten." Dedim.
Esma:"Ya gittiğimiz zaman oyuna bile girmezse o zaman ne olacak? Boşa gitmiş olacağız."
Başımı sallayarak onu onayladım ve"doğru diyorsun ama olumlu düşünelim birazda belki oyuna girer ve gol atar? Sonra ben de aferin Barışşşş böyle devam et aslanım derim he?"