Sınır 80 oy 350 yorum
Bir kurgu daha yapmayı düşünüyorum istediğiniz birisi var mı? Çoğunluk ne derse o olacak gibi duruyor.
Neysem iyi okumalar efenim...
-----------------------------------------
Küvette kucağına oturmuş köpüklerle oynuyordum. Köpüğü avuçlarımın arasına alıp Barış'ın kafasının üstüne koydum.
Kıkırdayıp uzandı ve yanağıma öpücük kondurup belimdeki kollarını biraz daha sıkı sarıp kendine çekti.
Barış: "Çıkalım mı artık güzelim?"
"Biraz dahaaaa" Kolumu boynuna dolayıp burunlarımızı sürttüm. "Lütfen lütfen lütfen"
Barış: "Peki bebeğim" Gözlerini yumdu "Öpersen ama"
Gülümseyip dudağına minik minik öpücükler kondurdum. "Seni çok seviyorum" Başımı omzuna yaslayıp kusursuz boynuna baktım.
Barış: "Ben de seni çok seviyorum balım" Omuzlarımı öperken bir anda gülmeye başladı.
"Noldu?"
Barış: "İlk defa arayan olmadı ben yine ümitsizdim fakat yanılttılar beni."
"Ben de şaşırdım, genelde Berkan bozuyordu." Boynundaki minik beni görmemle yavaşça beninden öpüp çekildim. Yakından bakmayan bu benini göremezdi. Yani bana özel gibiydi ehe.
Barış: "Ağrın yok dimi?" Bel oyuntumu okşamasıyla huylandığım için hafif yerimde kıpırdadım. Kısık bir tınıyla inlemesiyle ağzımdan bir kıkırdama çıktı.
"Tch yok"
Barış: "Uslu durmazsan olacak gibi"
"Zaten nasıl birle yetinebildin hâlâ anlamış değilim."
Barış: "Canın acımasın diye napayım? Sana da ne yapsak yaranmıyor arkadaş." Başını çevireceğini sırada elimle buna engel oldum.
"Özür dilerim bebişim" Yanağından öpüp boynuna sırnaştım. "Sen öyle nefes nefese kendini yatağa atınca yoruldun sandım"
Barış: "Hayatımda ki en güzel zevki verdin bana. Sence de normal değil mi?"
"Keşke senin de ilkin olsaydı."
Barış: "Belki bu konuda ilkim olmamış olabilirsin ama çoğu ilklerimi ben seninle yaşadım. Mesela aşık olmak gibi."
+1000 aura
"Aşık olmamak gibi bir seçeneğin yoktu zaten."
Barış: "Diyorsun?"
"Diyorum"
Barış: "Egonu yesinler" Omzumu dişlediğinde acıyla inleyerek geriye çekildim.
"Napıyorsun ya"
Barış: "Çağla bu içimdeki açlığı ne yapacağız ya? Ben sana doyamıyorum." Bakışlarını dudağıma indirip yaklaştığı sırada geriye çekildim. Kaşlarını çatıp baktı.
"Sen bana istediğimi vermedin çoğu zaman, ağlama."
Barış: "Ağlama? 3 veya 4'ü yapıyor olsaydık o zamanda böy-"
"Terbiyesiz... bir kez daha terbiye almadığını gösterdin."
Barış: "Versene" Kendine bastırıp yüzüne yine o pis sırıtışını yerleştirdi. "Ama kucağımda." Kulağıma doğru yanaştı. Saçlarımı tek eliyle diğer tarafa atıp açıkta kalan boynuma öpücükler kondurup son olarak kulak altıma ıslak bir öpücük bıraktı. "Terbiye yani... yanlış anlaşılma olmasın." Oradan çekilmeyip bekledi.