28

1.7K 109 331
                                    

Sınır 80 oy 300 yorum (Baktım fazla oldu erkenden atarım dert etmeyin 🫂)

Up uzun bir bölümle karşınızdayım arkadaşlar, iyi okumalar diliyorum.

Ne alacaktım? Cidden ne alacaktım? Ne yapacaktım ben? Neden son güne bırakmıştım? Şu son güne bırakma huyum ne zaman bitecekti?

Sıkıntıyla oflayıp mağazanın çıkışına ilerledim.

En çok saat takıyo- telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden uzaklaşıp çantamdan telefonumu çıkardım. Berkan arıyordu. Bir yere geçip telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.

"Efendim."

Berkan: "Seninki gelmem diyor."

"Bu fikri ortaya atan sendin. O yüzden senin ikna etmen lazım."

Berkan: "İkna etmeye çalışıyorum ama yok olmuyor. Zaten morali falan bi bozuk. Köhn dışında kimse ile zorunda kalmadıkça konuşmuyor."

"Morali mi bozuk? E ama iy-"

Berkan: "Sana öyle gösteriyor. Bunu benden duymanı istemezdim ama şuanda yurt dışı takımlarının radarında olan biri. Moral bozukluğunun sebebi takım içinde olanlar. Yani demem o ki transfer olma ihtimali var." Takım içinde olanlar mı?

"Bunu şimdi demek zorunda mıydın Berkan? Sonra desen olmaz mıydı?" Etrafıma oturacak yer var mı diye bakındım.

Berkan: "Üzgünüm ama geç bile kaldım. Çağla daha fazla ileriye gitmeden ilişkinizi bitirseniz mi? Uzak mesafe ilişkisi olmaz, yapamazsınız. Daha burada yapamıyorsunuz." Boş bir yeri görmemle oraya doğru yürüdüm. "Çağla?"

"Buradayım"

Berkan: "İyiliğiniz için diyorum gerçekten."

Oturup sesli bir nefes verdim. "Keşke bugünden sonra deseydin. Bu kadar beklemişsin 1 gün daha bekleyebilirdin."

Berkan: "Çağla"

"Ne? Yine ne diyeceksin?"

Berkan: "Barış bu gec- neyse onun demesi daha doğru olur. Zaten birazdan ar-"

"Kapa Berkan." Onun kapamasını beklemeden direkt telefonu kapadım. Kapamamla Barış aramıştı. Şimdi mi açsaydım yoksa sonra mı? Canımın sıkkın olduğunu illaki anlardı. Ben açana kadar zaten kapamıştı. Telefonu çantama koyacağım sırada tekrar çalmıştı. Artık açmak zorundaydım. Derin bir nefes alıp verdim ve telefonu açıp kulağıma götürdüm. "Sevgilimm"

Barış: "Güzelim nasılsın?" Berkan'la konuşana kadar çok iyiydim.

"İyiyim sen nasılsın?"

Barış: "İyiyim" Değildi ve ben bunu bu zamana kadar anlayamamıştım. Aptaldım. "Alışveriştesin dimi?"

"Evet, hâlâ istediğim şeyi bulamadım" Barış'a doğum günü hediyesi arıyordum.

Barış: "Güzelim ne arıyorsan bana da bir söylesen. Ben de bakarım olmaz mı?" Ona makyaj malzemesi diye yalan uydurmuştum.

"Olmaz, inat ettim kendim bulmak istiyorum."

Barış: "İnadım inat diyorsun yani?"

"Aynen öyle" Güldüm. Ama sahte olduğu o kadar belliydi ki...

Barış: "Bana gelebilir misin? Seninle konuşmak istediğim bir konu var." Bayılacaktım birazdan gerçekten...

"Gerilmem normal mi?"

Barış: "Geril Çağla hem de çoookkk" Güldü "Güzelim rahat ol. Alayım mı seni yoksa kendin gelir misin?"

"Arabam var gelirim."

Kaçak | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin