11

2.1K 85 34
                                    

O kadar huzurluydum ki kollarında başımı göğsüne yaslamıştım. O da hiç sesini çıkarmıyordu fakat ayrılmamız gerekiyordu. Kollarımı boynundan çekmemle o da kolunu belimden çekti. Gülümsedi ve kendi evine doğru gitti. Kapımı kapadım odama koştum.

Yatağa koymuş olduğum ceketini görünce gülümsedim. Dişlerimi fırçalayıp cilt bakımımı yaptıktan sonra hemen yattım. Ceketine sarıldım o kadar güzel kokuyordu ki. Yanında koklamamak için kendimi zor tutmuştum. Gözlerimi kapadım ve uykuya daldım.

...

Alarmım çaldığında zar zor ayılarak yataktan kalktım. O kadar çok uykum vardı ki yatsam rahat akşama kadar uyurdum. Oflayarak kendimi geri yatağa attım. Kahvaltı etmesem yarım saat kazanıyordum yarım saat daha uyusam fena olmazdı ama muhtemelen geri kalkamazdım. Barış'ın ceketine tekrar sarıldım ve kokladım. Sapık gibiydim cidden.

Duştan çıkıp saçımı taradım ve bukle belirginleştirici köpük ile saçlarıma olabildiğince sürüp elime şekil vermeye başladım. Zaten kurutmayı sevmiyordum ve saç yapmakla kim uğraşacaktı?

Telefondan hava durumuna baktım. İyi yağmur falan yoktu ama yine de ince giyilecek havada yoktu. Dolabıma baktım bir şeyler çıkarıp yatağıma fırlattım. Bugün üzerimde bi huysuzluk vardı hiçbir şey yapmak istemiyordum hatta kendi yaptığım şeylere de ayar oluyordum. Az önce duştayken şampuanın yarısının yeri dökülmesi ve benim kendime küfür edip şampuan şişesine tekme tokat dalmam gibi. Regl mi olacaktım acaba? Tarihlerden de haberim yoktu. Telefonu alıp bugünün tarihine baktım. 16 Mart, evet bir iki güne bağımsızlığını ilan ederdi lanet şey.

İç çamaşırımı giydikten yatağa attığım kıyafetlerimi giydim.

İç çamaşırımı giydikten yatağa attığım kıyafetlerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altıma koyu renk giymemde fayda vardı. Muhtemelen bugün olmazdım ama yine de hazırlıklı olmak lazım. Unutmadan ped çantamı alıp çantama koydum. Makyaj masama geçip oyalana oyalana normal günlük makyajımı yaptım fakat anlık bir karar ile dudağıma gloss değil kırmızı ruj sürme isteği gelmişti. Dikkatli bir şekilde dudağımı çerçeveledikten sonra rujumu sürdüm. Abartı diyenlere boydan gireyim. Boy 1.72.

...

Tesise geldiğimde hemen odama gidip yolda gelirken aldıklarımı çıkarıp yemeye başladım. Telefonumdan da video açmış onu izliyordum. Kapım çaldığında videoyu durdurup kafamı telefonumdan kaldırdım kapıya baktım ve ağzımdakileri yuttuktan sonra gel dedim. Kapının açılması ile gelen kişiye bakıp göz devirdim. Berkan gelmişti.

Berkan: "Küs müyüz?"

"Yoo" bakışlarımı telefona indirip videoyu tekrar oynattım.

Berkan: "Senin için yaptım ama...hem sarılmışsınız Barış bahsetti." videoyu durdurup ona baktım. Pis pis sırıtıyordu.

"Size de sarıldım ya canım arkadaşım."

Berkan: "Barış anlatıncaaa farklı bir sarılma olarak düşündüm."

Kaçak | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin