"Of anne Galatasaray'da futbolcu olduğu için normal değil mi?" Değildi ben Aylin miydim hemen yapışayım.
Annem: "O gün senin ilk iş günündü... ama neyseee. Şunu unutmayın kızlar topçu popçu bunlardan her zaman uzak durun. Öyle bir aldatırlar ki haberiniz bile olmaz valla."
Esma çok gülüyordu biraz sataşsam sorun olmazdı bence.
"Sana diyor Esma benlik sorun yok."
Gülmesini bir anda kesilmişti ve ciddileşmişti.
Esma: "Ne alakası var be? Öyle bir şey yok Pınar abla dinleme sen bunu."
...
Uykumu çok güzel bir şekilde almıştım. Şarkı mırıldanarak kendime bir şeyler hazırlıyordum. Cocopops. Kaseyi alıp salona geçtim ve televizyonu kısık sese alıp kanallarda geziniyordum bir yandan da cocopopsumu yiyordum.Bu saatte haberden başka bir şey yoktu. Haberde izlemek istemiyordum insanın içi kararıyordu.
Bulaşığı hallettikten sonra hemen duşa girdim. Biraz orda oyalandıktan sonra dans ede ede kıyafetlerimi giydim. Bu sefer daha rahat edebileceğim bir şekilde giyinmiştim. Sabahtan akşama kadar ordaydım çünkü.
Geçen Karagümrük ile olan maçı kaybetmiş olabilirdik fakat bu kupa çokta önemli değildi.
Makyajımı ve saçımı da yaptıktan sonra parfümümü sıkıp evden çıktım. Barış her ne kadar komşum olsa bile 2 gündür görememiştim onu. Otoparka indiğimde gözlerim ister istemez Barış'ın arabasını aradı. Arabası buradaydı demek ki daha gitmemişti.
...
Tesislere arabamı park edip içeriye adımladım. Çalışanlara selam verip odama doğru yürüdüm. Kapının kilidini açacaktım ama kapı kilitli değildi o yüzden direkt açılmıştı. Ben geçen kitlemedim mi acaba? İçeriye geçtiğimde Aylin'i gördüm. Bu ne alakaydı benim odamda??
Aylin: "Bana diyordun kendi mekanınmış gibi davranıyorsun diye? Hayırdır ne bu tavırlar Çağla'cım?"
"Burası benim odam defol git burdan seninle uğraşamam. Bugün keyfim yerinde bozmana izin vermem." Çantamı masaya koydum. "Hadi naş naş"
Aylin: "Asıl sana naş naş canım, burası artık benim odam lütfen çıkar mısın odamdan teşekkürler."
"Sizlere boşuna aptal sarışın denilmiyormuş bunu daha iyi anlamış oldum. Kendi kafana göre odaları mı değiştiriyorsun sen? Ne haddine!?" sonlara doğru sesim yükselmişti.
Aylin: "Bir gün işe gelip bir gün kendi kafasına göre izin yapan birisi için çok iddialı sözler bunlar."
Histerik bir gülüş attım. "Kafama göre öyle mi? Aylin o güzel civciv sarısı saçlarını yolmamı istemiyorsan defol git odadan hatta mümkünse dilekçeni verip git. Çünkü millete yanaşarak burada kalacağını sanıyorsan çok yanılıyorsun."