Instagram Hesabım: gulsenkilicaslanofficial
Beş yıl sonra, sonunda BÜTÜN KUZGUNLAR SİYAHTIR kitabının devamı olan BÜTÜN KUĞULAR BEYAZDIR kitabı rafta! Kitap satılan her yerde de satışta! Seri yalnızca bu iki kitaptan oluşmaktadır yani bitti tamamen. Gönül rahatlığıyla alıp okuyabilirsiniz. 🥰
Kapağı da dikkatli bir okurumun haklı eleştirisi üzerine revize ettim, Diren'in kaslarını çizmeyi unutmuştum çünkü bir öncekinde. 😁😅Neyse siz 1250 vote ulaşamadan ben yeni bölümü yazdım ve yayınlıyorum çünkü yarın tüm gün yayınevinde toplantıda olacağım. Tam ben oradayken sayı tamamlanır eminim, ben size söz borçlu olacağıma siz bana borçlu olun dedim. 😊 keyifli okumalar diliyorum 💕💕💕
Diren
Göğsüme yaslanmış ağlarken saçlarının kokusu burnuma geldi. Temiz, taze bir kokusu vardı. Diğer şampuanlar gibi çiçeksi değil de kremsiydi kokusu. Odası o kadar pis olan pasaklı bir kızın bu kadar güzel kokması ironik gelince gülümsedim. Sırtını sıvazlayıp kolunu okşadığımda bana daha da sokuldu ve kollarını boynuma doladı. Yılana sarılıyordu da haberi yoktu. Acaba bir açık kapı bulabilir miyim, diye sorgularken buldum kendimi. Sonuçta duygusal olarak yıkık durumdaydı şu an, bir şansım olabilir miydi? İlk seferi olmasa belki bir ihtimal... Ama daha önce kimseyle birlikte olmadığı için bir kanepede, hiçbir duygusal bir bağı olmayan biriyle yani benimle hiçbir şey yapmayı istemezdi tabi ki. Dahası bundan sonra niyetimi belli ettiğim için, hiç yanaşamazdım yanına.
Ona az önce attığım nutuktaki kötünün öznesi bizzat bendim. Kişi kendinden bilir işi hesabı, ona karşı tamamen dürüst olup isim vermeden kendimi anlattım aslında. Evini istiyorum, onu istiyorum, masumiyetini, özgürlüğünü ve bana her anlamda muhtaç olmasını istiyorum. Telefonda öylesine dediği efendim kelimesini, onun tek efendisi olduğumu bilerek söylemesini istiyorum. Bu istekler Evrim'i görünce öylesine birden bire peyda olmamıştı. Ben ilişkilerimde hep iplerin sahibi ve dominant olan taraf olmaktan keyif alan bir adamdım. Kadınlar sosyal hayatlarında kibar, centilmen; yatakta ise buyurgan ve sert erkekleri severler. Bense yatağın dışına çıkan bir hegemonyayı yeğliyor ve bunu kibarlık maskesi altına gizleyerek, ipleri bir bir elime alarak inşa ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAHA FAZLA SEN...|+18 (kitap adı değişti)
RomanceEtine dolgun, bol kıvrımlı ve birazcık, çok azıcık tombul bir kız olan Evrim ile sporu takıntı haline getirmiş, sağlıklı yaşam gurusu ve kas yığını Diren'in yolları bir ev yüzünden kesişir. Evrim'e miras kalan evin, onun haberi olmadan illegal bir...