15. BÖLÜM: ÖZGÜVEN İNŞAASI

6.2K 659 786
                                    

Insta: gulsenkilicaslanofficial

Merhaba BDSM tutkunları ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Bu bölüm, bir önceki bölüme yorum yapan hayır sahipleri hatırına gelmiştir.

Dönüp önceki bölümlere oy vermeyi unutmayın lütfen.

Yıldıza basmayı unuttuğunuz eski bölümlere dönüp oy verilse zaten sayı hızlıca tamamlanacaktır.

Yeni bölüm için kitabın tamamına 10 bin oy istiyorum. Bu kez yorumcuların bol bol yorum yapması bile 9500 oyu görmeden bana yeni bölüm attıramazlar. ⭐️⭐️⭐️

Lütfen unutmayın ki oy ve yorumlarınız beni yazmak için kamçılıyor.

Sizleri seviyorum, keyifli okumalar dilerim 😘😘😘

Evrim

Ekrana bakarken donup kalmıştım. İlk tepkisi "Ha siktir!" olan Diren kendini benden daha çabuk topladı. "Bence hamile olamazsın çünkü kendimden eminim, hiç içine boşalmadım."

"Ya prezervatif patladıysa..."

"Eski bir alışkanlıkla atmadan hepsini aşağı doğru sıkıp bağlayarak kontrol ederim. Hiç patlak yoktu, ondan da eminim."

"Madem eminsin de bu nasıl oldu?" dedim akrama dönüp ekranı ona doğru tutarak. "Benim daha önce hiç adet düzensizliğim olmamıştı! Ne oldu, ilahi bir güçle mi hamile kaldım ben?"

"Hamilelik testi alalım, bir bakalım önce... Duruma göre diğer olasılıkları değerlendiririz."

İkimiz de giyinmeye başladık. Hamile olma olasılığı midemi ekşitmiş, ağzıma iğrenç bir safra tadı gelmişti. Ya da mide bulantıları mı başlamıştı? Tişörtümü başımdan geçirirken ağlamaya başladım. İçimde yükselen panik duygusu tüm bedenimi kaplarken artık giyinmiş olan Diren bana sarılıp ıslak saçlarımı okşadı. "Sakin ol, en kötü ihtimal ne? Hamile olman mı? Hiç sorun değil, ben burdayım. Biraz hızlı evlenmiş oluruz sadece o kadar."

Evleniriz dediği an çıldırdım ve onu ittim. "NE EVLİLİĞİ BE! Mal mısın sen? Ben daha 23 yaşındayım! Kendime bakmaktan acizim! Yerden donumu kaldırmaya üşeniyorum! Bir bebeğe nasıl bakabilirim? GERİZEKALI, EVLİLİK DİYOR BİR DE! BENİ HAMİLE BIRAKTIN DİYE BOK EVLENİRİM SENİNLE! SORUMSUZ PİÇ!"

"Demek istediğim, varsa bir bebek, birlikte büyüteceğiz, tek başına değilsin yani. Ama bence bebek filan yok."

"Umarım yoktur!" dedim bir hışımla odadan çıkıp aşağı inerek. Peşimden geldi hemen. "Nereye gidiyorsun bebeğim, dur bi..."

"Bebeğim deme! Test almaya gidiyorum!"

"Hastaneye gitmek daha doğru olur. Çünkü bence hamile değilsin ve hastanede adet düzensizliğinin asıl sebebini de öğreniriz." Bana su getirdi ve koltuğa oturttu. Hastaneden randevu almak için yanıma oturdu. Suyu içip ben de telefonumun arama motoruna "Korunak hamile kalınır mı?" yazdım. Başlıklar içinde "Geri çekilmeyle hamile kalınır mı?" çıkınca hemen ona tıkladım.

"Yapılan araştırmalarda, dünyada ve ülkemizde dışarı boşalma sıklıkla tercih edilse bile bu yöntemi tercih eden eşlerin %27'sinde kadın 1 yıl içerisinde hamile kalabilmektedir. Sonuç olarak 1 miligram meni içerisinde yüz milyon dolaylarında sperm hücresi bulunduğu da gözden kaçırılmamalıdır. Erkeklerin çoğu zaman vajina içerisine boşalmadığını düşünmesine rağmen küçük bir damla bile gebeliğe sebep olabilmektedir."

Kalbim sıkışmaya ve anksiyete tüm bedenimi sarmaya başladı. Alt başlıklardan birini daha okuduğumda tamamen kafayı sıyırdım.

"Zevk Suyundan Hamile Kalınır mı? Erkeklerde cinsel ilişki esnasında tatmine ulaşmadan hemen önce boşalma öncesi penisten meni adı verilen ve halk arasında da zevk suyu olarak bilinen bir sıvı gelir. Zevk suyu, hamileliğe yol açabilecek canlı sperm içeren semenden hemen önce çıkmaktadır. Genelde, çoğu insan zevk suyunun sperm içermediğini sanır ve gebelik riskinin olmadığını düşünebilirler. Ancak bu doğdu değildir ve bu konu hakkında da pek çok yanlış bilgi vardır. Yapılan bilimsel çalışmalarda zevk suyu örneklerinde %37'sinde hareketli sperm bulunmuş ve zevk suyunda sperm saptanmıştır."

DAHA FAZLA SEN...|+18 (kitap adı değişti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin