¹¹

40 9 109
                                    

"Uyanmış olması lazım."

San, hwa'nın evinde ona gelen bildirime baktıktan sonra hala wooyoung'un kendi mesajına bakmadığını fark etmişti.

"Bence baktı bilerek bakmıyor."

"Jongho sus bence."

"Ama bunu hakettin san."

"Ne yapmam lazım."

San, çaresiz bir şekilde telefonu elinden bırakmış ve kafasını geriye atarak elleriyle yüzünü kapatmıştı. Aklında bunu nasıl düzeltebileceğine dair hiçbir şey yoktu ve wooyoung'dan hoşlanıp hoşlanmadığından bile emin değilken böyle bir şeyin gün yüzüne çıkması onu zora sokmuştu.

"Sikicem ya..."

Aradığınız kişiye ulaşılamıyor.

____________________________________________________

"Yeonjun, şuan neredesin?"

Yeonjun'u yolda yürürken soobin aramıştı ve sesinden çıkan eğlenceyi yeonjun anlamıştı. Adımları hız değiştirmemiş ve yürümeye devam etmişti.

"Yürüyorum, ne oldu?"

"Nerede yürüyorsun?"

"Ne yapacaksın?"

"Konum at."

"Neden."

"At sen."

"Atmıyorum."

"İbanını at."

Soobin, ibanını at dedikten sonra aramayı kapatmıştı. Yeonjun olduğu yerde duraksamıştı ve whatsapp'ı açarak ibanını soobin'e göndermişti. Anında telefonuna yatırıldığı bildirimi gelen bin dolar ile bakışmaya başlamıştı.

Yeonjun:
"Sen naptın"
"Ciddi mi bu?"

Soobin:
"Ne kadar ciddi olduğum anlaşılmıyor mu?"
"Konumunu at."

Yeonjun:
"Korkutuyorsun beni"
"Konumumu ne yapacaksın?"

Soobin:
"Sadece sesini kesip konumunu atamaz mısın?"

Yeonjun

Bir konum gönderdi.

____________________________________________________

Anlamıyordum. Soobin neden benden durduk yere konum istemişti anlamıyordum ama bana gelen oara benim bir aylık tüm ihtiyaçlarımı almama yetecekti. İyi tarafından bakmak lazımdı.

Aynı zamanda kulaklığımı takmış bir şekilde karanlık sokaklarda ilerliyordum. Soobin'e canlı konumumu göndermiştim ve bu benim daha önce yapmadığım bir şeydi. Hala neden istediğini anlayamamıştım.

Belki san yanıma gelecekti? Geçen gün sarhoş bir şekilde beni öpmesinden sonra bu olabilecek bir şeydi. Gelip benim tadıma bir daha bakmak istiyor olabilirdi.

Bunları düşünürken yaklaşık 10 dakika çoktan geçmişti. En sonunda yürüdüğüm yerde ışıkların olmadığı sokağa girmek zorunda kalacaktım çünkü evime giden tek yol orasıydı.

IF I WERE YOU//woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin