Rozdział II: Czarne BMW i włam do mieszkania gł. bohaterki

36 6 0
                                    

[12 luty 2023 21:12]

Vitalina czując się dobrze po poprzednim napadzie, siedząc w domu zauważa jakieś czarne BMW, którego nigdy tam nie było, i zauważa że to ponownie ci sami czterej mężczyźni co napadli ją w lesie. Bohaterka obserwuje ich uważnie i widzi, że patrzą się na nia. Vita szybko się chowa. Jednak mężczyźni i tak wiedzieli, które to okno, postawili drabinę przy oknie, jeden trzymał ją od dołu, drugi wchodził na nią, reszta obserwowała w razie problemów. Gdy już porywacz dotarł do okna. Vitalina nie zauważyła, że nie zamknęła okna, szybko sięgnęła po szklana butelke i uderzyła napastnikowi w głowę. Mimo to napastnik ją złapał. Kopie, szarpie gryzie wszystko co potrafiła zrobić w tej dramatycznej sytuacji. Ten traci równowagę, lecz nie poddał się, szybko złapał się z powrotem i znowu wpycha się do okna. Udało mu się wejść do środka. Napastnik probuje ją udusić i najmocniej trzyma, lecz dziewczyna, szybko sprzedała mu kopniaka w krocze i ją puścił- zaczęła go uderzać najmocniej jak się da, napastnik chwycił jej ręce i mocno skręcił, że jedynie co mogła zrobić to uderzyć z główki- zrobiła tak. Uderzyła najmocniej jak mogła w jego nos głową. W końcu puścił i Vitalina pcha go żeby odleciał bliżej okna- dalej szarpią się mocno, że aż on probuje wepchnąć Vite na parapet, żeby ją zrzucić, ledwo jej się udaje uwolnić ale wychodzi i napastnik usiadł na parapecie, Vita szybko go uderzała najmocniej popchnęła- wypadł z okna uderzając mocno o beton. Jako, że pierwszy napastnik nie miał już siły wstać ani nic powiedzieć. Drugi wchodzi na drabinę a za nim, trzeci. Gdy już dotarł do okna, Vita ponownie sprzedaje kopa i porywacz spada z drabiny- spadając na kolejnego ich kolegę. Który właśnie wchodził na drabinę, spadli na trzeciego- który trzymał drabinę i wszyscy się pozderzali. Pierwszy który spadł nie przeżył zderzenia ciała z twardym betonem... Zaś reszta się poddała i uciekła do auta- odjechali jak najszybciej z osiedla. Bohaterka dumna ze swojego czynu lecz bardzo roztrzęsiona, postanowiła następnego dnia spotkać się ze znajomymi i opowiedzieć co się u niej stało -...

W imię odwagi (16+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz