11 කොටස

157 12 10
                                    

" අහපන්කො අය්යේ මම නං කියන්නේ උබලෑ සෙක්ශන් එකටම සෙත් පිරිතක්වත් කියවපන් . "

' ඒ මොන මඟුලකටද බන් ? '

" දැන් බලපම් දෙව්මිත් අය්යේ මේ අවුරුද්දෙ ගෙවුණ ටික කාලෙට උඹලගෙ සෙක්ශන් එකේ කොල්ලොම දෙන්නයි . "

" වඳුරො අහපන් !! "

' අහන් තමයි හුත්තො ඉන්නේ . '

" මම නම් කියන්නේ උඹලට වස් වැදිලා ."

' කාගෙන් වස් වදින්නද බන් ...... හේශාන් මල්ලි තව ටිකක් එහාට පලයන් මාව ලිස්සනෝ ... '

" නෑ උබලගෙත් අලි ඔලුවනේ පුපෙන්නේ යන්නේ උඹලා . ඒම යනකොට නලියන උන්ගෙ වස් වදිනවා ."

' සමයන් ...මේ මල්ලේ ඔන්න ඔයි පහත් උන අත්තෙන් ඉරට්ටක් කඩලා දියන් . '

ග්‍රවුන්ඩ් එක කොනේම තීන කොට්ටම්බා ගහේ මුල් වල වාඩි වෙලා අපි සාකච්ඡාවට ලක් කලේ උසස්පෙල විද්‍යා අංශෙට වෙච්ච දේ ගැන .
පහලම මුලේ සාලිය ...මුල කිව්වට ඒක ඉතින් බිම කිව්වට වෙනසක් නෑ .
පැත්තේ මුලේ මමයි අස්සයයි දෙව්මිත් අය්යයි .
රනුත් අය්යා හෙටලු ආපහු ලංකාවට එන්නේ .අර අයි සී යූ ඉඳපු එකාව වැඩි දුර ප්‍රතිකාර වලට කියලා කැනඩා අරන් ගියාට ගිහිල්ලා පැය ගාණකින් එයා නැතිවෙලා තිබ්බා . එපාර හදිසියේම වගේ රනුත් අය්යා පොලිස්පතිතුමා එක්ක ගම රට දමා ෆියුනරල් එකට ගියා .

ලංකාවේ එකාව ලංකාවෙ වල නොදා කොමහරි කැනඩා පොලවේ භූමදාන කරන්නලු ඇමතියට ඕන වෙලා තීන්නේ .

ඔය ගෙවුන දවස් ටිකට හොට්ම නිවුස් ඔච්චරයි .
ආහ් තව මට වෙනදා හම්බෙන වගේ ලව් ලෙටර් එකක් හම්බුනා .මට නෙවේ අපේ රනු අය්යට දෙන්න කියල මට හම්බෙන ඒවා .

රනුලිගේ හුටපටෙත් සැලකිය යුතු තත්වෙක තීනවා .තීනවා කිව්වේ ඉතින් තාම අපි යාලුවො ! කියලා හිතන් කතා කරන්නේ .ඒ උනාට ඉතින් අපි කෑවද බිව්වද මොකද කරන්නේ අනං මනං ඒවත් අහනවා ඉතින් .......

රනුත් අය්යා නැතුව පාලුයි . හෙටට ගිහිල්ලා දවස් තුනක් වෙන්නත් එනෝ .
ශෙරීනා අක්කත් අය්යා නැති නිසාද මන්දා ඉස්කෝලේ නෑවිත් ඉඳලා අද ඇවිල්ලා හිටියා මන් දැක්කා .

fri(end)s Where stories live. Discover now