ARTEMİS KRALLIĞI'NIN
KARANLIK DÜNYASINA HOŞGELDİNİZ.Başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz!
Yeni kurguma şans verdiğiniz için teşekkür ederim.
Oy vermeyi ve satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın.
Bu kurgu +18 yetişkin romantik bir kurgu olacağı için önceden uyarmak isterim.
Keyifli okumalar!
⚔️
Gölgenin ardındaki aşkı arayan kadınlar,
bu kitap sizler için.⚔️
• KRALİYET GÖLGESİNDE AŞK •
ElizinHikayeleriTANITIM
Doğdukları ve büyüdükleri kraliyet topraklarından sürgün edilen iki kişi... Laranda Baronesi Ekim Hanzade bir yandan, Newburry Vikontu Simon Hartford diğer yandan... Hiçbir şeyleri kalmamıştı. Her şeyleri elinden alınmıştı...
Ekim, gözlerini bir zamanlar kendisine ait olan topraklara diktiğinde, yalnızca keder ve hüzün gördü.
Kraliyetin sert yargısı onu hükümdarlıktan uzaklaştırmış, güçsüzlük ve keder içinde bir yaşam sürmeye mecbur bırakmıştı.
Simon ise Newburry Vikontu unvanını sırtında bir yük gibi taşıyordu. Kraliyetin sarayından sürgün edilmiş, toprakları gasp edilmişti.
Bir zamanlar simgesi olan unvanı, şimdi onun için acı dolu hatıraların bir parçasıydı. Anıları, kaybettikleriyle doluydu ve gelecek, ona hiçbir şey vaat etmiyordu.
Duyguları haricinde, kalanlar hiçbir şey ifade etmiyordu. İki yabancı, kendi kaderleriyle yüzleşmek için tek başlarına kalmışlardı. Ancak belki de karanlık bir geçmişin ardında, umutsuzluktan kurtuluşun bir yolu vardı.
Belki de birbirlerinde bulacakları destek ve sevgi, yaralarını iyileştirecek ve yeniden doğmalarına yardımcı olacaktı.
Laranda Baronesi Ekim Hanzade ve Newburry Vikontu Simon Hartford, kraliyetin onlara verdiği zorlu sınavlara karşı koymak için bir araya gelirken, geçmişlerini ve geleceklerini yeniden inşa etme yolculuğuna çıkıyorlar.
Aşkın gücü, karanlık gölgelerin ardında bile umut ışığı olabilir mi?
Bu unutulmaz hikaye, kraliyetin ve aşkın karmaşık dünyasında, kaybolmuş ruhların arayışını anlatıyor.
Şu an merak ettiğim tek şey giriş bölümde hissettikleriniz. Heyecandan ölebilirim! 🗡Hikâyeye destek olmak için yorumlarınızı satır aralarına bırakmayı ve yıldız vermeyi unutmayın. ✨️
Kitabına şans verdiğiniz için çok teşekkür ederim. 🫧
Gölgenin içindeki en parlak aşka adım atacağınız bölümlerde buluşmak üzere..💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyet Gölgesinde Aşk
General FictionDoğdukları büyüdükleri kraliyet topraklarından sürgün edilen iki kişi... Laranda Baronesi Ekim bir yandan, Newburry vikontu Simon Hartford diğer yandan... Hiç bir şeyleri kalmamıştı. Her şeyleri elinden alınmıştı... Duyguları haricinde...