Gölgenin içindeki en parlak aşka adım atacağınız yeni bir bölümden merhaba!!
ARTEMİS KRALLIĞI'NIN
KARANLIK DÜNYASINA HOŞGELDİNİZ.Oy vermeyi ve satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın.
Bu kurgu +18 yetişkin romantik bir kurgu olacağı için önceden uyarmak isterim.
Keyifli okumalar! 🗡
⚔️
🎵 Indila - Love Story 🎵
⚔️
• KRALİYET GÖLGESİNDE AŞK •
ElizinHikayeleriBÖLÜM 1: TUTKU
Serin sabahın ilk ışıkları Laranda'nın üzerine düşerken, yüzümde keskin bir soğukluk hissettim. Gözlerimi, bir zamanlar bana ait olan topraklara diktim. Şimdi sadece keder ve hüzün vardı. Bir zamanlar canlı ve renkli olan bu yerler, şimdi sadece acının ve kaybın simgesiydi.
Üç ay geçti, ama hâlâ dün gibi. O gece, Artemis Krallığı'nın saray muhafızları kapımızı çaldığında, kalbim göğsümden çıkacak gibiydi. Babamı hain ilan etmişlerdi.
Kralın ölümünden sorumlu tutulan, saygın bir baronesin kızı olarak değil, hain bir ailenin üyesi olarak anılmak... Bu, hem bana hem de aileme yapılan en büyük haksızlıktı.
Her şey bir anda olmuştu. Gece yarısı, annemi ve beni uyandırdılar. Bizi sorgusuz sualsiz evimizden çıkardılar, tüm varlıklarımızı gasp ettiler. Babam, kralın ani ölümüyle ilgili iftiraya uğramıştı. Kraliyet sarayındaki güç savaşlarının bir parçası olmuş ve bizim hayatımız da bu savaşa kurban gitmişti. Babam, masumiyetini ispatlayamadan öldü. Ve biz, onun gölgesinde sürgün edildik.
Annem bu sürgünün ağırlığını kaldıramadı ve kısa sürede hayatını kaybetti. Ben ise yalnız başıma kalmıştım. Artemis'e ait terk edilmiş bir adaya gönderilmeme rağmen topraklarıma geri dönmüştüm. Daha doğrusu, topraklarımdan geri kalana... En azından buna izin vermişlerdi. Hayatımız elimizden alınmış, unvanımız elimizden çekilip alınmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyet Gölgesinde Aşk
General FictionDoğdukları büyüdükleri kraliyet topraklarından sürgün edilen iki kişi... Laranda Baronesi Ekim bir yandan, Newburry vikontu Simon Hartford diğer yandan... Hiç bir şeyleri kalmamıştı. Her şeyleri elinden alınmıştı... Duyguları haricinde...