Bölüm 9 - Kedi

14 2 128
                                    

Faytonun içinde, Ekim yanımda oturmuş, sessizliğin içinde bana derin bir huzur veriyordu. Dışarıda esen serin rüzgara rağmen, aramızdaki sıcaklık her şeyden daha güçlüydü. Onun yanında olmak, bu uzun yolculuğu adeta bir rüya gibi hissettiriyordu.

Ekim aniden gözlerini bana çevirdi ve o an her şey değişti. Bakışları, hissettiği yoğun duyguları açıkça belli ediyordu. O anın büyüsüne kapılmıştım, Ekim'in gözlerinde kaybolmuş gibiydim. Kalbim hızla atarken, onun da aynı şekilde hissettiğini görmek, beni daha da cesaretlendirdi.

Hiç tereddüt etmeden, ona doğru eğildim. Nefeslerimiz birbirine karıştı, dudaklarımız birleştiğinde, her şey anlamını yitirdi. Tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladık, bu anın yoğunluğu ve tutkusu, bizi birbirimize daha da bağladı. Faytonun içinde sadece biz vardık, dış dünya tamamen önemsiz hale gelmişti. Bu öpücük, aramızdaki bağın ne kadar derin ve güçlü olduğunu hissettiriyordu.

Ekim'in dudaklarıyla buluştuğum an, dünya tamamen sessizliğe büründü, Öpüşmemizin yoğunluğu, içimdeki tüm arzuları ve tutkuyu dışarı vurdu,. Sadece onun varlığına ve dudaklarının sıcaklığına odaklanmıştım, diğer her şey önemsiz hale gelmişti.

Ekim'in elleri yüzümü nazikçe kavradı ve öpüşmemiz daha da derinleşti Faytonun içindeki her saniye, aramızdaki bağın ne kadar güçlü olduğunu hissettiriyordu. Bu öpücük sessiz bir anlaşmanın ve derin bir sevginin ifadesiydi. Dış dünyayı tamamen unutmuş, sadece birbirimize odaklanmıştık.

Bir süre sonra, dudaklarımız yavaşça ayrıldı ve göz göze geldik. Sessizliğin içinde sadece nefes alışlarımızın sesi yankılanıyordu. Bu an, aramızdaki bağın ne kadar derin ve özel olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.

Sonrasında, ellerimi yavaşça Ekim'in bacaklarına doğru indirdim Parmaklarım onun ince kumaş elbisesinin üzerinden nazikçe kayarken, teninin sıcaklığını hissettim Aramızdaki bu fiziksel temas, içimde derin bir huzur ve yoğun bir arzu uyandırıyordu. Ellerim onun bacaklarının üstünde gezindikçe, birbirimize olan bağlılığımız ve tutku daha da derinleşti.

Ekim'in elini sıkıca tutarak, ona olan sevgimi ve bağlılığımı ifade etmeye çalıştım. Bu anın büyüsünü bozmamak için sessiz kaldık. Faytonun yoluna devam etmesiyle, birbirimize daha da yakınlaştık.

Faytonun içinde, Ekim'in bana daha da yaklaştığinı hissettim. Bakışları, içimdeki tüm duyguları alevlendiriyordu. Parmaklarım, onun saçlarının arasına kayarken dudaklarımız bir kez daha birleşti. Faytonun ahşap tekerleklerinin çıkardığı sesler, aramızdaki sessizliği bozmuyordu. Sadece birbirimize odaklanmıştık.

Ekim'i kucağıma alarak, ona olan tutkumun ve sevgimin derinliğini göstermeye kararlıydım. Elleriyle göğsümü okşarken, her dokunuşu bedenimde bir titreme yaratıyordu Parmakları, nazikçe tenimde geziniyordu. Onun bu hafif dokunuşları, içimdeki arzuyu daha da körüklüyordu.

Ekim'in nefesi hizlandikça, ellerimi beline doladım ve onu kendime daha da yaklaştırdım. Dudaklarımız arasındaki mesafe yok olurken, öpücüklerimiz daha da derinleşti. Parmaklarım, Ekim'in sırtında gezindi, ardından boynuna doğru kaydı. Boynunun hassas bölgesine ulaştığımda, hafifçe emmeye başladım. Bu, onun nefesinin daha da hızlanmasına ve hafifçe inlemesine neden oldu. Onun bu tepkileri, içimdeki arzuyu daha da alevlendirdi.

Ekim'in elleri, benim en mahrem bölgeme dokunduğunda, nefesim kesildi. Parmaklarının hafif
dokunuşları, içimde bir yanma hissi uyandırıyordu. Onun elleri, bedenimde dolaşırken, içimde bir yangın başlamış gibi hissediyordum. Dokunuşları beni daha da yakına çekiyor, aramızdaki bağı daha da derinleştiriyordu.

Ekim'in elleri, nazikçe beni keşfederken, içimdeki duyguların doruk noktasına ulaşmak için sabırsızlanıyordum. Onun nazik dokunuşları, bedenimde bir elektrik akımı gibi hissettiriyordu. Her hareketi, içimdeki arzuyu daha da körüklüyordu. Onun elleri, bedenimde dolaşırken içimde bir yangın başlamış gibi hissediyordum.

Kraliyet Gölgesinde Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin