Aradan 8 yıl geçtikten sonra, Archie ve Faylinn hızla büyüdüler. Faylinn'in annesiyle geçirdiği zamanlar, onun için değerli anılarla dolu oluyordu. Anneleriyle birlikte sanat galerilerini gezmek, doğa yürüyüşlerine çıkmak ve bazen sadece evde kitap okumak, Faylinn'in dünyasını genişletiyor ve merakını besliyordu.
Archie ise babasıyla zamanını kılıç eğitimleri alarak geçiriyordu. Babası, ona savaş sanatlarını ve geçmişten gelen aile geleneğini öğretirken, Archie kendini bu aktivitelerde bulmuştu. Her kılıç hareketi, her strateji dersi, Archie'nin içindeki liderlik yeteneklerini ve cesaretini güçlendiriyordu.
Bu sırada Ekim, hayatının en heyecan verici dönemlerinden birini yaşıyordu. Tekrar hamile olmanın getirdiği duygusal dalgalanmalarla birlikte, ailesinin büyüyen sevgi ve sorumluluk yükünü hissediyordu. Hamilelik, onun için mucizevi bir süreçti; bedenindeki değişiklikler ve yeni yaşamın getirdiği umut, Ekim'in ruhunu besliyordu.
Ancak hayat, bazen beklenmedik dönüşlerle dolu olabiliyordu. Ekim, geçmişle yüzleşmek zorunda kaldığı zamanlarda, ailesinin sağlam desteği ve çocuklarının masumiyetiyle güç buluyordu. Onun için her gün, bir öncekinden daha anlamlı hale geliyordu.
Simon eşi Ekim'in hamile karnını öpüp sevdiğinde, içindeki yeni yaşamın verdiği heyecanı ve mutluluğu hissediyordu. Her öpücük, her dokunuş, ailelerinin büyüyen sevgi dolu hikayesini bir adım daha ileri taşıyordu.
İkizler Archie ve Faylinn, annelerinin karnına sarıldıklarında, içlerindeki kardeşlik bağı daha da derinleşiyordu. Henüz doğmadan bile birbirlerine olan sevgilerini hissediyorlardı. Faylinn'in yumuşak dokunuşları ve Archie'nin coşkulu enerjisi, Ekim'in yüreğini dolduruyordu. İkizlerin bu anlarını görmek, Simon için de büyük bir mutluluk kaynağıydı.
Simon, Ekim'in hamileliği süresince ailelerinin bir araya getirdiği sevgi ve dayanışmayı her anında hissediyordu. Onun için her gün, Ekim'in yanında geçirdiği her an, ailenin büyüyen bağlarını daha da güçlendiriyordu.
Archie ve Faylinn, annelerinin karnına her sarıldıklarında, yeni kardeşlerinin varlığını kutluyor gibiydiler. Archie, küçük kardeşini merakla beklerken, Faylinn ise annelik duygusunu içinde hissetmeye başlıyordu. İkizlerin bu masumiyeti ve paylaştıkları sevgi dolu anlar, Simon'un yüreğinde derin izler bırakıyordu.
Hamilelik süreci boyunca Ekim'in duygusal ve fiziksel değişimleri, Simon'un ona olan hayranlığını artırıyordu. Her gün birlikte geçirdikleri zamanlarda, gelecekteki yeni aile üyesiyle ilgili hayaller kuruyor, ailelerinin büyüdüğüne tanık olmanın mutluluğunu yaşıyorlardı.
Ekim'in hamileliği ilerledikçe, Simon ve çocukları Archie ile Faylinn, ailenin bir arada geçirdiği zamanların değerini daha da fazla kavrıyorlardı. İkizler, annelerinin karnına her sarıldıklarında, gelecekteki kardeşlerinin varlığına dair bir hissiyatla büyüyordu. Bu anlar, ailenin birbirine olan bağlarını güçlendiriyor ve yeni bir hayatın müjdesini kutluyorlardı.
Simon için Ekim'in hamileliği, ailenin birlikte geçirdiği her anın daha da kıymetli olduğunu gösteriyordu. Onun için her öpücük, her sarılma ve her an, geleceklerine dair umut dolu bir işaretti. Archie'nin heyecanı ve Faylinn'in şefkati, bu süreci daha da anlamlı kılıyordu.
Ekim ise bu süreçte, ailesinin sevgi dolu destekleriyle güç buluyor, her gün yeni bir mucizeye tanık olmanın mutluluğunu yaşıyordu. Onun için her geçen gün, yeni bir hayatın doğuşuna bir adım daha yaklaşmak demekti.
Hamilelik süreci ilerledikçe, Ekim için her gün yeni bir keşif ve heyecan anlamına geliyordu. Simon ve çocuklarıyla geçirdiği her an, onun için bir armağan gibiydi. Archie ve Faylinn'in annelerinin karnına sarılıp onunla konuşmaları, gelecek kardeşlerini şimdiden sevmeye başlamalarını simgeliyordu. Bu anlar, ailenin birlikte büyüdüğünü ve her yeni üyenin getirdiği mutluluğu paylaşmanın ne kadar özel olduğunu gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyet Gölgesinde Aşk
General FictionDoğdukları büyüdükleri kraliyet topraklarından sürgün edilen iki kişi... Laranda Baronesi Ekim bir yandan, Newburry vikontu Simon Hartford diğer yandan... Hiç bir şeyleri kalmamıştı. Her şeyleri elinden alınmıştı... Duyguları haricinde...