XXlX- Paşa usta

139 20 58
                                    

Ablanız Yalın konserine gidiyorrr ve bı bakiyom woaw ne kadar çok yorum var

Hadi aslanlarim guveniyom size

🐑

Son mesajdan 1 yıl sonra:

"Ağrılı sazlar,
Deli kemanlar,
Çalıyor uçurum marşını!"

Elindeki rakı bardağını kaldırırken kendinden geçmiş Murat'a güldü. Eşlik etti dostuna. Sarhoş sayılmazdı ama alkol biraz sersemletmiş, elmacıklarına pembelik vermişti. Elindeki bardağı indirip tek yudumda, su gibi içti. Sırıtmasına engel olamıyordu. "Muro." dediğinde kaşlarını çattı Murat.

Zil zurna olmuştu. Kimin seslendiğini anlamadı başta. Sonradan Özgür olduğunu gördüğünde o da sırıtmasına engel olamadı. "Yavrum?"

"Rezil haldeyiz. Kalkta gidek." diyip kendi ayaklandı. Elindeki dolu rakı bardağını da bırakmadan hesabı ödemek için kasaya geçti. Bu meyhaneye sürekli gelirlerdi. Hesabı masaya istemek alkol yüzünden o an aklına gelmedi. Mekanın sahibi de Özgür'ün bu hâline alışık olduğu için sorun etmedi. Ücreti alıp veda etti adama.

Elindeki bardağı dikip masaya bıraktığında Murat kaşlarını çatarak ona bakıyordu. Kaş göz yaparak ne olduğunu sorduğunda Murat'ta ayağa kalktı. "Umay'ı gördüm lan." dedikten hemen sonra kalktığı yere geri düştü.

Alkolden arındı Özgür. Gözü etrafta gezindi içine giren hoşlukla. Heyecanlanmıştı. Koca bir yılı geçiyorlardı. "Nerede?" diye sordu.

"Bilmemkine." diyip güldü Murat. "Gitti galiba. Belki benzetmişimdir de. Başım dönüyor."

İhtimal vermedi yanlış görmüş olmasına. İçine dolan umutla etrafta gezdirdi gözlerini ama benzeyen kimse yoktu. Koşup ahşap kapıdan çıktı. Kısa saçlı, sırtı dönük sigara içen bir kadını gördüğünde sırıtmasına engel olamadı. Umay'da özlemiş olmalıydı. O yüzden gelmişti herhalde.

Büyük adımlarla durdu kadının arkasında. Yine göğsüne geliyordu Umay'ı. Elini kadının omzuna atıp çapkınca gülümsedi ancak uzun sürmedi bu gülücük. Kadın ona döndüğünde hızlıca çekti elini. "Buyrun?"

Kadının yanındaki adama bir bakış atıp tekrar döndü ona. "Karıştırmışım, üzgünüm." dediğinde kadında anlayışla gülmüştü. Başıyla veda edip ayrıldı yanlarından. Tekrar içeri girdiği zaman omuzları düşmüştü.

Hemen girişte genç kız grubu masası gördü. Onu izleyen biriyle göz göze gelip adımlarını oraya çevirdi. Sandalyeyi çekip bakıştığı kızın yanına oturdu. "Ayda."

O da aynı gülüşü atıp "Özgür." dedi. Karı kız umrunda değildi. Parası bitmişti. Alkol alamazdı daha fazla. Gözlerini kahve gözlerden ayırmadan elindeki bardağı aldı kadından. Flört ediyor gibiydi ancak tek istediği biraz daha içmekti.

Büyük bir yudum alıp yutmadı, tadını çıkarmak için ağzında tuttu. Onu izleyen kadınları fark ettiğinde yutkunup her birine elini uzattı. Tek tek tanıştı. Kontrol etmek için Murat'a baktığında masada çoktan sızmıştı.

Çok işlek bir yer olmadığından zaten çok boş masa vardı. İşgal ediyor değildi Murat. Özgür'de bu yüzden Murat'ın kovulmayacağını biliyordu. Tekrar kadınlara dönüp bir bardak daha çekti önüne. Önce adını şimdiden uzattığı kadına, sonra kendinde doldurdu. Hesabı ödeme zamanı kalkması gerekiyordu.

Kalkmadan önce bir sigara yaktı masada. Mecbur kadına da uzatmak zorunda kalmıştı. Kalkmadan önce esnetti tüm vücudunu oturduğu yerde. Sandlayeye asılmış ceketin cebine orta ve işaret parmağıyla girip kadının hemen yarım saat önce rahatsız olup çıkardığı altın küpeleri aldı. Çok para etmezdi ama hiç yoktan iyiydi.

Özgür |İT2|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin