MERHABA CANIM ÇİÇEĞİM OKURLARIMMM.
Dedim ki neden karakterleri tanıtmayayım. Şimdi öncelikle daha önce karakterleri betimleyerek fiziksel özelliklerini yazdım mı hatırlamıyorum. Bu yüzden eğer önceden yazdıysam onu unutun çünkü karakterli şimdi huzurunuzda tanıtıyorummmm. Bir model belirlemedim siz istediğiniz kişiyi düşünebilirsinizzz
Kayra Aksoy;
26 Yaşında. Oğlak burcu. 1998 yılında Ocak ayının 8inde doğdu. 1.97 boyunda. Beyaz tenli, siyah saçlı, yeşil gözlü.
İlkim Zincir;
23 yaşında. 1.65 boyunda. 2001 Yılında Haziranın 4ünde doğdu. Aile hayatını gördünüz zaten. Beyaz ten, siyah kıvırcık saçlı ve koyu kahve gözlü.
Selim Özalp;
Bu tatlış oğlum 23 yaşında. 1.80 boyunda. 2001 Yılında Haziranın 4ünde doğdu. Beyaz ten, siyah saçlı ve koyu kahve gözlü. Bu çocuğumuz başka bir ailede büyüdüğü için soy adı farklı. Bu konuya sonra geliriz.
Andaç Yavuz;25 yaşında. 1.92 boyunda. 1999 Yılında Kasım'ın 18inde doğdu. Esmer, koyu kahve gözlü. Sezai'nın adamı aynı zamanda.
Koray Kırgın;
26 yaşında. 1.89 boyunda. 1998 yılında Temmuzun 29unda doğdu. Kumral tenli, kumral saçlı ve ela gözlü. Koray Sezai'nin düşmanının oğlu tabi Sezai bunu bilmiyor.
Soner Sergel;
24 yaşında. 1.95 boyunda. 2000 yılında Aralık ayının 30unda doğdu. Esmer, kirli sakallı.
Kutay Türk;
26 yaşında. 1.80 boyunda. 1998 yılında Ekim ayının 10unda doğdu. Kumral ten ve saçlı, koyu kahve gözlü.
Akel Aksal;
21 yaşında. 1.79 boyunda. 2003 yılında Şubat ayının 28inde doğdu. Sarışın ve mavi gözlü.
Bu kadardı. Umarım güzel bir şekilde hayal edebilirsiniz ubtgeiubgtr