Bölüm 8 - Karanlık Venüs

16 2 0
                                    

Bir kapı öyle bir güçle açıldı ki duvarları titretti. Bir kız belirdi ve hiçbir şey söylemeden ardında hayal kırıklığına uğramış genç bir adam bırakarak odadan çıktı.

Kızın yüzü her an gözyaşlarına boğulacakmış gibi görünüyordu. Ama aynı zamanda kaşlarını çattı ve yüzünde bir şaşkınlık belirdi. Nereye gittiğine bile dikkat etmedi. Bacaklarının onu o odadan olabildiğince hızlı uzaklaştırmasına izin verdi. Arkasında bıraktığı adama dönüp bakmadı bile.

"Nasıl?! Biri bana bunu nasıl yapabilir?! Onun gibi biri?! Dört ay boyunca ona gösterdiğim ilgiden onur duymalıydı!" diye düşündü.

Onu seviyordu. Her şeyden çok. Sevgiyi hissedebileceğini, hatta biri tarafından sevilebileceğini bile bilmiyordu.

Ne de olsa bu konuda haklıydı.

Bir kapıya ulaştı ve odasına adım attıktan sonra tüm gücüyle kapıyı kapattı, sonra da onu takip edememesi için kilitledi. "Takip edeceğinden değil" diye düşündü.

Yatağına baktığında hemen yatağına doğru koştu ve yastıklarının arasına yığıldı.

Az önce olanlara inanamıyordu. O sadece küçük bir soylunun oğluydu, kendisi ise Belediye Başkanı'nın kızıydı! Kendisiyle birlikte olmak istediği için ona teşekkür etmeliydi!

Bunu ona nasıl yapabilir?! Hem de doğum gününde!

Sağ tarafına döndüğünde, önceki hafta ondan aldığı sarı orkideyi gördü. Ona uzandı, yakaladı ve milyonlarca parçaya ayırdı.

Çiçekten geriye kalan son parçaya baktığında kendini daha fazla tutamadı ve ağlamaya başladı.

Bu dayanılmaz acı gururunun incinmesinden kaynaklanmıyordu. Kalbinden geliyordu. Sonunda birinin yanında kendisi olabilmiş ve kısa bir süreliğine de olsa aşkı hak ettiğine inanmıştı.

Ama yanılmıştı. Çok yanılmıştı!

Yüzünü kapattı ve hayatının en iyi dönemi olduğunu düşündüğü son dört ayı düşünmeden edemedi.

Kim çok iyi, cömert ve hatta yakışıklıydı! Gerçekten de onun doğru kişi olduğunu düşünmüştü! Düşük unvanı bile onu rahatsız etmemişti. O kadar.

İçini çekti, hâlâ inanamıyordu.

O zamanlar her şey çok mükemmeldi. Her buluşmalarında ona çiçek getirir ve birlikte geçirdikleri zamanın tadını çıkarmasını sağlardı. Onun yanında kendini gerçekten özel hissetmişti.

Her şey mükemmeldi.

Ta ki o kıza kadar.

O sinir bozucu, şımarık, tilki suratlı yalancıya! Kahverengi saçları ve yeşilimsi gözleriyle! Ahh, ondan ne kadar nefret ediyordu!

Hepsi onun suçuydu! En başta Kim'in ondan ayrılmasına neden olmuştu. Belediye Başkanı'nın kızı Chloe Bourgeois'nın onu sadece kullandığına ve onu hiç sevmediğine inanmasını sağlamıştı!

Nasıl bu kadar aptal olabilir?! Nasıl olur da ona değil de o yalancıya inanır?!

Birlikte geçirdikleri zaman onun için bir şey ifade etmiyor muydu?

Sırt üstü döndü, biraz rahatlamak için göğsünde büyük bir yastık tutuyordu.

Pencereden dışarı baktı ve yıldızları seyretti. İlk karşılaşmalarını hatırladıkça gözyaşları hâlâ yanaklarından süzülüyordu.

O zamanlar çok utangaçtı! En başta onunla konuşmaya cesaret edememişti. Ve bu onun unvanı yüzünden değildi. En iyisi de onun soylulardan olduğunu bilmemesiydi.

Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin