Neden bu kadar uzun sürdüğünü, ne zaman geldiğini ve yerde yatan hançerini nasıl bulduğunu bilmiyordu.
Ama umurunda değildi. Uğur Böceği'nin bildiği tek şey, ona hiç o kritik andaki kadar minnettar olmamış olduğuydu.
En azından kısacık bir an için buna inanmıştı. Bir saniye sonra, sessiz ve huzurlu bir gecede çakan şimşek gibi, önceki karşılaşmaları zihninde canlandı.
Onun gelişinin yarattığı o anlık şoku hemen atlattı. Kötü adamın başarısız atışından ve kara kedinin aniden ortaya çıkmasından dolayı şaşırdığını fark eden Uğur Böceği, olayların aniden değişmesinden yararlandı. Hançerini almak için eğildi -kılıfına geri yerleştirdi- ve iyi hedeflenmiş bir tekmeyle pusulasının yanı sıra arbaletini de elinden uzağa iterek geriye doğru sendelemesine neden oldu.
Ancak, tam yo-yo'suna uzanıp onu suikastçıya doğru fırlatmak üzereyken, aniden kendini Chat Noir'ın kollarında buldu ve anında sopasını alıp yakındaki bir sokağa atlayarak kötü adamın görüş alanından uzaklaştı.
"Hey! Ne yapıyorsun sen?!" Hızla onun kucağından kurtuldu ve onu biraz itti.
"Ne?!" Chat Noir kaşlarını çattı - belli ki ondan farklı bir karşılama bekliyordu - ve sahte bir öfkeyle şöyle dedi: "Kurtarıcına minnettarlığını ifade etmenin en kötü yolu bu, Küçük Benek!"
"Daha erken gelseydin daha nazik olurdum, sokak kedisi!" diye huysuzca karşılık verdi.
"Hey, sakin ol!" Chat ellerini kaldırarak sakinleşmesini işaret etti. "Biz kedilerin özgür ruhlu olduğumuzu şimdiye kadar öğrenmiş olmalıydın! Bunu yapmak için kedi olduğumuzda ortaya çıkmayı severiz!" göz kırptı - belli ki kelime oyunlarının her zaman onun üzerinde yarattığı etkinin havayı hafifletmesini bekliyordu.
Bu sefer öyle olmadı.
Bunun yerine Uğur Böceği ona azarlayıcı bir bakış attı.
"Kes şunu, Chat Noir! Bu gece sana tahammül edecek havada değilim!" diye tersledi - ona tam adıyla hitap ettiğinde düşen yüz ifadesini görmezden geldi.
"Bana 'katlanmak' derken ne demek istiyorsun?" diye sordu, onun davranışları karşısında şaşkındı. "Spot, ben... ben bir şey mi yaptım? Geçen sefer aramızdaki her şeyin düzeldiğini sanıyordum ama sen... sen bana kızgın görünüyorsun."
"Sohbet et sadece... sadece bu adamı yenmeye konsantre ol!" Uğur Böceği dişlerini sıktı - bu gece ona karşı bu kadar sert olması kendisini bile şaşırttı. "Bak, kötü adam bizi burada bulmadan önce kaç kez ayrıldığımızı bilmiyorum, o yüzden izin verir misin..."
"Hayır!!... Bana sorunun ne olduğunu söyleyene kadar olmaz!"
"Nothi var.....!" Uğur Böceği ona bağırmak istedi ama sonra vazgeçti ve bunun yerine derin bir nefes aldı. "Artık bunun bir önemi yok. Şu anda Parislileri tehdit eden yeni bir düşman türü var! Şu anda önceliğimiz onların güvenliği olmalı! Bu kötü adam.... tahmin ettiğimden daha güçlü, eğer onu yenmek istiyorsak ondan başka hiçbir şeye odaklanmamalıyız, Chat Noir!"
O gece ona ikinci kez Chat Noir diye seslendi. Daha önce hiç böyle seslenmemişti, ona kızdığında bile. Uğur Böceği onu bu şekilde çağırarak incittiğini biliyordu ama o anda bunu umursamadı.
O gece zaten o kadar çok şey yaşamıştı ki, ne onun ne de kendi duygularıyla başa çıkabilecek durumda değildi. Sadece bu suikastçıyla yüzleşmeye hazır olduğunu söyleyerek onu onaylamasını duymak istiyordu.
Bir inilti çıkararak - tıpkı kahramanın öngördüğü gibi sözlerinden gerçekten incindiğini gözle görülür bir şekilde ifade ederek - "Tamam, peki, ...sen öyle diyorsan. "Başıyla ana caddeyi işaret ederek, "Peki, bu okçu adam hakkında ne biliyoruz?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]
Fanfickitabın yazarı @dkrosi TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP "Her şey bir maskeli baloyla başladı..." Marinette'in Kral Gabriel Agreste'nin kızı olduğu Mucizevi Kraliyet Ailesi. Beş yıl sonra çocukluk düşmanı Félix Graham ile tekrar karşılaşmak zorunda kalır. Yenid...