Bölüm 32 - Yalnız Gün Doğumu

5 1 0
                                    

"Hayır! HAYIR HAYIR HAYIR!" Saray'ın gizli bir odasından yüksek sesli bir çığlık duyuldu.

Gabriel inindeki taş masaya vurmaya devam ediyordu. "Hayır! Buna inanamıyorum!! Nasıl başarısız olabilir?!" Masaya tekrar vurdu - yumruklarından ılık sıvı akmaya başladığını fark etmedi bile - taşları koyu kırmızı lekelerle boyadı.

Natalie hemen yanına koştu ve bir mendil çıkararak Gabriel'in elindeki kanı sildi." Efendim, sakin olmalısınız! Böyle yapmaya devam ederseniz kendinize zarar vereceksiniz!" Gabriel'in gözlerinin içine endişeyle baktı ve onu oturttu.

Zemin serin ve nemliydi ama kralın umurunda değildi. Az önce olanları düşünürken Natalie'nin yaralı elleriyle ilgilenmesine izin verdi.

Yine başarısız olduğuna inanamıyordu. Sadece gücünü kullanmak ve güçlü bir sentimonster yaratmak için hasarlı tavuskuşu mucizesinden etkilenme riskini bile göze almıştı. Ama ne için?! O sinir bozucu kahramanların kötü adamını tekrar nasıl yendiğini görmek için. Onların hiç bitmeyen oyunlarından bıkmıştı.

Mümkün olan en kısa sürede kazanması gerekiyordu.

"Olumlu olmaya çalış! "Natalie'nin sözleri onu düşüncelerinden uzaklaştırdı, parmaklarının etrafındaki bandajı sararken, "İyi tarafından bak! " diye devam etti, "en azından o casusları yok edebilirsin! Bu şekilde Güney Krallığı şehrin durumunu asla öğrenemeyecek. "

"Evet, tek iyi haber bu. "Gabriel içini çekti," ama bu sefer Uğur Böceği ve Kara Sohbet'i yenebilecek kadar güçlü olduğumu sanıyordum. Görünüşe bakılırsa, bu planım bir kez daha büyük bir başarısızlık oldu."

Birden kaşlarını çattı ve Natalie'nin diğer elinin etrafındaki bandajı bitirmesine izin vermeden ayağa kalktı. Kral masanın yanına gitti ve tavus kuşu mucizesini kaptığı gibi duvardaki gizli rafa gidip yerine yerleştirdi. Rafı kapatarak Natalie'ye döndü.

"O mücevherleri almanın tek yolu bu mucizevi şeyi onarmak! Duusu, bunu nasıl yapabileceğime dair bir fikrin var mı?" Gabriel, dönüştüğünden beri etrafında süzülen kwami'ye baktı.

Kwami tereddütle Nooroo'ya baktı - cevap verip vermemesi gerektiğini merak ediyordu. Nooroo ona güvence vermek için başını salladı ve yanına uçtu.

"Bu sadece muhafızların bildiği bir şey, Usta." Duusu mırıldandı, "Ama bildiğimiz gibi, savaş sırasında hepsi öldü." Diğer kwami'lere baktı - gözlerinde hüzün yükseliyordu - çünkü ikisi de o anda birini düşünüyordu.

"Bir tek onlar..." Nooroo devam etti.

"... Mucizeler hakkında her şeyi bilebilecek tek kişi onlardı." diye araya girdi kral, bu tür şeyleri ilk kez duyduğu o zamanı hatırlayarak. "Evet, hatırlıyorum." diye sinirli bir iç geçirdi ve Natalie'ye doğru baktı.

"Tek şansımız bununla ilgili eski parşömenleri bulmak! Ve yapacağımız şey de tam olarak bu! Umarım savaş onları yok etmemiştir. " dedi ve bir süre sonra mağaradan ayrılıp ofisine geri döndü.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Ertesi sabah*

Açık pencereden giren hafif bir esinti odanın içinde dolaşarak Prenses'in uyanmasına neden oldu.

Yüzündeki bir tutam saçı fırçalayarak ayağa kalktı ve yatağının kenarına oturdu. Bakışlarını odanın içinde gezdirirken Félix'in çoktan gitmiş olduğunu fark etti ve rahatladı.

Marinette bir kez olsun yalnız kalabildiği ve sorunlarının nedeni olan adamla uğraşmak zorunda olmadığı için hiç de rahatsız değildi.

Bu, Alya'nın bile onu ziyaret edemediği nadir sabahlardan biriydi - bu kez, Saray'da herkes uyurken onu gün doğarken parkta yürüyüşe çıkaran adam sayesinde.

Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin