"Ben de bunu asla kabul etmeyeceğini sanıyordum!" Nino odadan çıkar çıkmaz çekmeceden hırıltılı bir ses yankılandı. Mobilyaların arasından siyah bir yaratık çıktı ve minik pençelerinde kocaman bir camembert ile masanın üzerine oturdu. "Sanırım o kadar da umutsuz değilmişsin."
"Vay canına, bu muhtemelen bana yaptığın en büyük iltifat." Félix pencereye yaslanıp avluda Prensesi ararken karşılık verdi. "Uzun yürüyüşler yapmayı çok seviyor." dedi Félix, avlunun patikalarında dolaşırken fark ettiği Prenses'i belli belirsiz bir gülümsemeyle. Onu sessizce izlerken dudaklarından bir iç çekiş kaçtı - hala tanıdığı için şoktaydı.
Kwami şaşkınlıkla ona bakarken fark etmedi, parlayan kediye benzeyen gözleri kızgınlıkla yuvarlanıyordu. Peynirinin son parçasını ağzına attı ve sahibinin yanında süzülürken homurdandı, "Söylediklerimi unut. Cansız arkadaşımı geri istiyorum! Bu çok tuhaf!"
"Merak etme, ben hâlâ aynıyım." Félix bakışlarını pencereden uzaklaştırıp masasına otururken huysuzca konuştu.
"Eğer senin huysuzluğundan bahsediyorsak, o zaman katılıyorum." Plagg alay etti. "Yine de seninle gurur duyuyorum," diye ekledi kısa bir süre sonra, bu kez daha yumuşak bir tonla. "Duyguların hakkında konuşmanın senin için ne kadar zor olduğunu biliyorum. Sanırım Prenses'in senin üzerinde iyi bir etkisi var."
"Sanırım..." diye içini çekti Prens, babasının şiir kitabını kaptı. Notlarını kaptığı gibi şiirin yanına yerleştirdi ve kitabı kapattı. Masasındaki diğer kayıtları toplarken gülümsemesi dudaklarından yavaşça kayboldu ve yüzünde her zamanki boş ifadesi belirdi. "Ondan hoşlanıyor olsam bile... ona karşı bir şeyler hissediyor olsam bile, bu hiçbir şeyi değiştirmez Plagg. Unutma, düğünden çok önce ittifakımızın sadece siyasi nedenlerle, tahtı garantilemek için olması gerektiği konusunda anlaşmıştık. Ayrıca, bilmiyorsan diye söylüyorum," köprüdeki son gecelerini hatırlayarak tavana hüzünle baktı, "o sadece Chat Noir'dan hoşlanıyor. Artık benden nefret etmese bile, beni sadece araştırmalarında kendisine yardımcı olan bir müttefik olarak gördüğünden eminim."
"Eğer sana nasıl baktığını fark etmediysen gerçekten de çok dikkatsizsin." Plagg kaşlarını çattı ve umutsuzca iç geçirdi. "Ama dün ona o korkunç romantik yeri göstererek kendini sabote ettiğini kabul ediyorum, evlat. En azından şimdilik durum bu." Arkadaşının yanına geri döndü ve omzuna oturdu. "Yine de, ince ama oldukça önemli bir gerçeği unutmamalısın. Sen Chat Noir'sın. Seni bilmem ama benim için bu, onun hoşlandığı kişinin sen olduğu anlamına geliyor."
Félix'ten kederli bir inilti yükseldi. Kwami'ye uzandı ve kulaklarını kaşırken şöyle cevap verdi: "Sorun da bu Plagg. Ona göre Chat ve ben iki farklı insanız. Chat Noir Paris'in kahramanı, cömert, cesur, komik... kısaca her kadının hayali olan bir adam. "Gözlerini kızgınlıkla devirdi. "Félix ise bunca yıldır hor gördüğü ve evlenmek zorunda kaldığı adamdan başka bir şey değil. Bana sorarsanız oldukça kötü bir şans," dedi dudaklarında zoraki bir gülümseme belirerek.
"Tsk. Bu olumsuz tavır da neyin nesi?" Plagg burnunu kaşıdı ve Prens'in önünde süzülerek sitemkâr bir ifadeyle yeşil gözlerine baktı. "Her zaman kendinden emin, soğukkanlı ve kendinden asla şüphe etmeyen arkadaşımı nereye sakladın? Yüzünüzdeki bu acınası ifade iştahımı kaçırıyor!"
"Neredeyse," diye ekledi ve bir parça daha camembert almak için dolaba koştu.
Félix sandalyenin arkalığına yaslanarak içini çekti, "Sadece rasyonalist davranıyorum, hepsi bu."
"Saçmalık." Plagg peyniri yüksek sesle kemirdi. "Öncelikle, değerli prensesin tanıştığın diğer kadınlar gibi değil. Belki senin alter egonu daha çok sevdiğini düşünüyorsun ama ben onun senin yanında nasıl davrandığını gördüm ve..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]
Fanfictionkitabın yazarı @dkrosi TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP "Her şey bir maskeli baloyla başladı..." Marinette'in Kral Gabriel Agreste'nin kızı olduğu Mucizevi Kraliyet Ailesi. Beş yıl sonra çocukluk düşmanı Félix Graham ile tekrar karşılaşmak zorunda kalır. Yenid...